רק שאלה (עם לוגו).בניין הכנסת, פגיעת הטיל במושב משמרת.צילומים משטרת ישראל, עמוס בן גרשום, לע"מ
רק שאלה (עם לוגו).בניין הכנסת, פגיעת הטיל במושב משמרת. צילומים משטרת ישראל, עמוס בן גרשום, לע"מ

"בהחלט יש השפעה על מערכת הבחירות. אנחנו נמצאים בתקופה רגישה"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: האם האירועים הביטחוניים האחרונים ישפיעו על תוצאות הבחירות?

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:19

יואב אביב

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

יואב אביב, קרדיט: יהודית הופמן

“ישראל מתקרבת בצעדי ענק ליום הבוחר, ועל אף שנראה כי הכל הוחלט כבר, רבים הם האזרחים שטרם סיימו לקיים עם עצמם את חשבון הנפש, לגבי מי אמור להנהיג את מדינת ישראל בשנים הקרובות. הפוליטיקאים מצידם, מנסים ככל שביכולתם להשפיע על דעתנו. נראה שלשלטון הקיים יש אפשרויות רבות יותר לנסות ולהיטיב עם העם לקראת יום הבוחר, ולהרעיף עלינו הנחות חדשות ומפתיעות. על כל זאת מצטרף גם מה שנקרא המצב הביטחוני. מצד אחד נוטים לחשוב כיום כי ככל שהמצב מחריף, הצבעה לימין תביא לביטחון מוגבר והתבצרות בעמדות ישראל שלא להחזיר אף לו גרגר חול מהשטחים, על אף שעד היום כל החזרות השטחים נעשו על ידי ממשלות הימין. מצד שני שואף השמאל בישראל לשקט, שלום ושלווה, כאשר במידה והשקט יושג, הוא יהווה הישג של הימין. המצב מורכב מאוד והסתירות רבות על המובן, לכן בבואנו לקזז את כל הנעלמים במשוואה, לא תהיה לדעתי כל השפעה על תוצאות הבחירות, אפילו אם נצא למבצע מורכב ומסיבי בעזה. כל שנותר לי הוא לאחל בהצלחה לכל עם ישראל, תהא בחירתו אשר תהיה!”. (אביב, תושב רעננה, הוא מנהל “פורום התושבים של רעננה” ו”הפורום הישראלי לערים ירוקות”).

שני דימנט

שני דימאנט

שני דיאמנט

“בהחלט יש השפעה על מערכת הבחירות. אנחנו נמצאים בתקופה רגישה מכל הבחינות, וברור לחלוטין כי אנו מאותגרים. יש היום תוצאה של מדיניות הממשלה הנוכחית, שלצערי איבדה את יכולת ההרתעה שלה. 3.5 שנים אחרי צוק איתן היה שקט, אבל בשנה האחרונה קיבלו תושבי הדרום עפיפונים וטילים, כמו גם רקטות שלא זכו לתגובה מיידית, חד משמעית ונחרצת, ולי ברמה האישית קשה להתעלם מכך. אין לי ספק כי אויבינו יעשו לא מעט בשביל למתוח את החבל. אין ספק כי המודיעין והקבינט הביטחוני צריכים להיות ערוכים, ואני מאמינה שהם בהחלט ערוכים. ניתן גם לומר חד משמעית, כי עלולה להיות השפעה בבחירות על ממשלת ישראל באמצעות הסייבר. אני כן מוצאת מקום לחשב מסלול מחדש בהחלפת השלטון הקיים, וכן לאפשר למדינת ישראל מנהיגות ביטחונית מנוסה, שתוביל את המדינה לשקט ולביטחון על כלל אזרחיה. אני מברכת על יצירת מפלגה חדשה שקמה, על “כחול לבן”, זהו שינוי מרענן למדינה. תבדקו, תסתכלו ותבחרו נכון. אנחנו כבר מזמן לא בדור של קביעת מנהיגות על פי מה שאבותינו בחרו. בהצלחה למדינה שלי”. (דימנט, היא תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר).

מארי פארי

מארי פארי

מארי פארי

“ככל שיום הבחירות הולך וקרב, כך גם המתיחות במחנות, וכך גם מייצרים מצבים לא אמיתיים כדי לשבות את לבו של הבוחר ואת קולו. האדם החושב, יעשה חשבון ויחשוב היטב למי ייתן את קולו. אין סיבה להצביע בקלפי באופן שונה כאשר יש מתיחות בגבול. זה לא הזמן לתזוזה ולקבלת החלטה אחרת. תמיד יש מתיחות, היא לא תיפסק. אנו חיים באזור שכל פסיק בו מבעיר ניצוצות ומאיים על חבית הנפץ שתתפוצץ לנו בפרצוף. עלינו להיות שקולים, מתונים ובטוחים בעצמנו למי ניתן את קולנו בבחירות, על מנת שייצגו אותנו בקדנציה הבאה, ויקימו ממשלה טובה וראויה”. (פארי, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מארי פארי שירותי נדל”ן).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר