נבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב זוכה בפרס החדשנות באליפות העולם. צילום: רם צרפתי
נבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב זוכה בפרס החדשנות באליפות העולם. צילום: רם צרפתי

וידיאו: הישגים מרשימים לנבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב באליפות העולם

מבין 400 נבחרות מכל העולם, הנבחרת הרעננית זכתה בפרס החדשנות היוקרתי, ואף העפילה לגמר התחרות. אביו של קפטן הנבחרת, אביחי ארביב: "אני לא מתפלא שהגענו להישגים כאלה טובים. גם בארץ, וגם בחו"ל"

פורסם בתאריך: 29.4.19 10:20

נבחרת הרובוטיקה של תיכון "אביב" ברעננה, "Steampunk 1577", הגיעה אמש להישגים מרשימים באליפות העולם ברובוטיקה, שהתקיימה בדטרויט, מישיגן. מבין 400 נבחרות מכל רחבי העולם, זכתה נבחרת הרובוטיקה הרעננית בפרס החדשנות היוקרתי, בשל הרובוט שהציגו והדרך בה בנו את מערכת הבקרה של הרובוט. בנוסף, העפילה הנבחרת לשלב הגמר, בו התמודדו שלושים ושש נבחרות בשישה בתים.

כזכור, נבחרת תיכון "אביב" העפילה לאליפות העולם לאחר שמוקדם יותר החודש, דורגה במקום השלישי בתחרות הארצית, שם קטפה מספר פרסים יוקרתיים בשל ביצועי הנבחרת.

"אני מאוד גאה בהישגים של הנבחרת", אמר אביחי ארביב, אביהם של קפטן הנבחרת יהונתן ארביב ומנטור הנבחרת בן ארביב, "כל קבוצה מעצבת את הרובוט שלה כולל מערכות הבקרה והמכניקה וכל הענפים. אז פה בארץ הם כבר קיבלו פרס על ייצור רובוט ברמה תעשייתית, ובגלל שאי אפשר לקבל אותו פרס בשתי אליפויות, אז נתנו להם את פרס החדשנות בתחום הבקרה, פרס יוקרתי מאוד, באליפות העולם. זאת ההוכחה שחשוב להשקיע בלימודי טכנולוגיה, גם כדי לקדם את הילדים ולצמצם פערים חברתיים וכלכליים. אני לא מתפלא שאנחנו הגענו להישגים כאלה טובים גם בארץ וגם בחו"ל. אני מאחל להם המון בהצלחה וגאה בהם. חייב לציין גם תודות למורים אורי, ינאי ואיריס, למנטורים ולהורים שליוו את המשלחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל הכבוד לרובוטאים.

    חשוב להזכיר כי בשנת 2007 זכתה נבחרת הרובוטיקה של תיכון אוסטרובסקי בהנחית המורה עופר בן יוסף במקום הראשון באליפות העולם ברובוטיקה בקונטיקט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר