רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

מה הם הרחובות המסוכנים ביותר ברעננה?

עמותת "אור ירוק" פרסמה רשימה של הרחובות המסוכנים בישראל, שמתבססת על מספר נפגעים בתאונות דרכים בשנים האחרונות. רחובה הראשי של רעננה, דורג במקום הראשון בעיר עם 17 נפגעים. איזה רחובות נוספים מופיעים ברשימה?

פורסם בתאריך: 28.4.19 13:26

עמותת "אור ירוק" פרסמה היום את רשימת הרחובות המסוכנים ביותר בישראל בין השנים 2015-2017. ניתוח העמותה מתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בו נבדקו 385 רחובות שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה.

אז מה הם הרחובות המסוכנים ביותר ברעננה? ברחוב אחוזה, רחובה הראשי של העיר, התרחשו 14 תאונות דרכים במהלך השנים שנבדקו, בהן נפגעו 17 בני אדם, כאשר אחד מהם נפטר מפצעיו. רחוב נוסף שמופיע ברשימה הוא רחוב ירושלים הנמצא במערב העיר, בו התרחשו בין השנים 2015-2017 חמש תאונות דרכים ונפגעו תשעה בני אדם. מיד אחריהם מדורגים הרחובות תדהר באזור התעשייה ובן גוריון בחלקה הדרומי של העיר, כשבכל אחד מהם נפגעו בשנים שנבדקו חמישה בני אדם בארבע תאונות דרכים שונות.

על פי נתוני העמותה, הרחוב שזכה לתואר המפוקפק "הרחוב המסוכן ביותר בארץ" הוא שדרות ירושלים בתל אביב, בו נפגעו לא פחות מ-87 בני אדם ב70 תאונות, כאשר שלושה מהנפגעים איבדו את חייהם.

"עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים", אמר מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה, "מדובר בזירת היפגעות מוכרת וידועה, רוב הרחובות מוכרים כאדומים במשך שנים ולא נעשה כמעט דבר בכדי להפוך אותם לבטוחים. כבר מחר צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית באותם רחובות מרובי תאונות ובמקביל חייבים לשפר את התשתית ולהפוך אותה לכזאת שתמנע תאונות דרכים ופגיעה בהולכי הרגל. הגיע הזמן שמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ייקח אחריות וישים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר