הרכוש הגנוב שנתפס. צילום דוברות המשטרה

אישום: פרץ לבית ברעננה וגנב רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים

הנאשם, שוהה בלתי חוקי מקליקיליה, נעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה לאחר שבתה של בעלת הבית אליו פרץ לכאורה, הבריחה אותו. בתום מרדף, נעצר הנאשם כאשר הרכוש הגנוב ברשותו

פורסם בתאריך: 13.5.19 18:56

משטרת ישראל הודיעה היום כי כתב אישום הוגש כנגד שוהה בלתי חוקי מקלקיליה, בן 26, שעל פי החשד פרץ לבית ברחוב הגונן ברעננה וגנב ממנו רכוש בשווי רב.

על פי משטרת ישראל, ביום שני שעבר, 6 במאי, התקבל דיווח על הפריצה. שוטרים שהגיעו במהירות למקום הבחינו בגבר נמלט מהבית לצד אדם נוסף כאשר ברשותם הרכוש הגנוב. השוטרים ניהלו אחריהם מרדף והצליחו לעצור את הנאשם כשהרכוש הגנוב ברשותו.

מחקירת האירוע התברר כי בזמן שהנאשם ואדם נוסף התפרצו לבית, שהתה בדירה בתה של בעלת הבית ומשהבחינה בהם, החלו להימלט מהמקום, לא לפני שגנבו מהבית רכוש רב ובעל ערך: תיק של לואי ויטון עם אוזניות, ארנק וכרטיסי חיוב. תיק נוסף ובו ארבעה מחשבים ניידים, אייפד, שני טלפונים ניידים, ארנק וכרטיסי חיוב נוספים. כמו כן נלקחו מהבית תכשיטים ששוויים הכולל מוערך ב-2,000 שקלים, מכשירי פלייסטיישן, כסף מזומן וצמיד זהב בשווי של כ-25,000 שקלים.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. היום הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של התפרצות לדירה, גניבה, כניסה לישראל שלא כחוק והפרעת שוטר במילוי תפקידו. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר