אור ותומר לוי (מימין) עם נעמה מידן ו ד"ר שרון שקלאי, מנהלת המחלקה לשיקום ילדים ונוער בביה"ח לוינשטיין. קרדיט: נעמה מידן
אור ותומר לוי (מימין) עם נעמה מידן ו ד"ר שרון שקלאי, מנהלת המחלקה לשיקום ילדים ונוער בביה"ח לוינשטיין. קרדיט: נעמה מידן

במקום מתנת יום הולדת: גייסו 2,000 שקלים לבית החולים לוינשטיין

האחים תומר ואור לוי מרעננה, שחוגגים את יום ההולדת שלהם באותו השבוע, בחרו להקדיש את החגיגות למתן לזולת וביקשו מכל הורה שמגיע ליום ההולדת לתרום לבית החולים השיקומי. עם הכסף שאספו, רכשו אייפד לילדי בית החולים ושלל ממתקים

פורסם בתאריך: 16.5.19 13:26

לכבוד יום הולדתם, תומר (10) ואור (7) לוי, שני אחים שמתגוררים ברעננה ולומדים בבית הספר פעמונים, ביקשו להחליף את קבלת המתנות המסורתית בעזרה לאחר. השניים, שחוגגים יום הולדת באותו השבוע, פנו לאורחי האירוע וביקשו מהם להימנע מלהביא מתנות, ובמקום לתרום סכום של 50 שקלים שהם יאספו ויתרמו למטרה טובה. לאחר שאספו 2,000 שקלים, יצרה נעמה מידן, אימם של תומר ואור, קשר עם המחלקה לשיקום ילדים ונוער בבית החולים לוינשטיין, וביקשה לרתום את הכסף שנאסף לתרומות לבית החולים.

מהתרומות שנאספו, נרכש אייפד מתקדם שעליו תותקן אפליקציה ייעודית שתסייע בתהליך השיקום של הילדים המשתקמים במחלקה. לאחר שהמתנה נרכשה, הילדים הגיעו עם אימם למחלקה, כשברשותם המתנה ושלל ממתקים לילדי המחלקה.

אור לוי עם הממתקים שנרכשו. קרדיט: נעמה מידן

"הם נולדו באותו השבוע, אז אני תמיד חוגגת להם ביחד", מספרת נעמה מידן, "אנחנו באופן כללי מוסרים במהלך השנה צעצועים ובגדים, והשנה לקראת יום ההולדת חשבנו לעשות משהו משמעותי לחגוג. חיפשנו רעיונות איך לחגוג. אז ביקשנו מכל אורח להביא תרומה כספית. לאחר יום ההולדת, יצרתי קשר עם בית החולים לוינשטיין, ואמרנו שאנחנו רוצים לתת משהו שיהיה משמעותי.  הבנים שלי מאוד שמחו, הם הבינו את המשמעות של המתנה. באנו עם ערימה של ממתקים לילדים, הם הסתובבו יחד, היו מאוד נרגשים ובוגרים, הרגישו שהם עושים משהו חשוב. ואני הרגשתי גאווה ענקית, שהם עושים משהו מכל הלב. זאת הייתה חוויה מאוד משמעותית".

אור ותומר לוי עם הממתקים שנרכשו. קרדיט: נעמה מידן

"שמחנו מאוד לקבל את התרומה הנדיבה של תומר ואור", אמרה ד"ר שרון שקלאי, מנהלת המחלקה לשיקום ילדים ונוער בביה"ח לוינשטיין, "האייפד שנרכש ישמש את הילדים המאושפזים במחלקה במהלך טיפולי השיקום ובמיוחד בתחום התקשורת החלופית. עצם הרעיון וכל הביצוע מרגש מאוד ומעורר השראה. כל הכבוד להם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר