עיסוי טנטרי בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
עיסוי טנטרי בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

עיסוי טנטרי בשרון

המילה "עיסוי" כבר טומנת בחובה הבטחה להנאה אמיתית, אך העיסוי הטנטרי לוקח את זה כמה דרגות קדימה. העיסוי הטנטרי כולל עוררות של האנרגיה המינית, פתיחת חסימות ולעיתים גם ריפוי בעיות בתפקוד מיני. הנה כמה מעסים טנטרים בשרון שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 19.6.19 08:25

אלה לוי, מטפלת ומעסה טנטרית, החלה את המסע הרוחני שלה לפני שנים, ובמהלכו אספה לא מעט כלים טיפוליים, איתם היא עובדת עד היום עם זוגות ויחידים המגיעים אליה לטיפול. אחד מהכלים הללו הוא העיסוי הטנטרי. "מיניות מביאה המון חסד לחיים" אומרת אלה. "ההכרה בה, ההתרגשות, ההורמונים. אבל התחושות הללו הן נקודתיות. טנטרה מחברת את כל החלקים שלנו לאורך זמן, כמו נהר שלא מפסיק לזרום. כשאנחנו נותנים מקום לכל חלק בנו, האיטיות, הכאב, הפגיעות, אז אנחנו יוצרים חיבור ואינטימיות, ואפשר ליצור משהו רחב יותר וגדול יותר מסתם סקס, שלא מתפתחים ממנו. כשאנחנו נותנים מקום גם לחולשות וגם לריגוש, אפשר ליצור מציאות חיים הרבה יותר מהנה וכיפית".

אלה לוי. צילום: אריאל ברלי

אלה לוי. צילום: אריאל ברלי

להתחבר אל המיניות

אלה לוי, אמא לשתי בנות, מספרת על החוויות הראשוניות שלה כילדה ונערה, עם ומול המיניות. "כשהייתי בת 7, 8,9, התחלתי להזיז את האגן שלי, בלי לשים לב. מיניות הרי זה לא רק סקס, זה גם הזרימה הזו, שמזיזה לנו את האגן. בדיוק כמו שבגיל 3 מתחילים להניח את הידיים בכל חלקי הגוף, כי זה מסקרן, כי משהו בנו מתרגש, כי זה מאפשר לכל החלקים שלנו להיות נוכחים. ואז אומרים לנו "תזיזי את היד", "לכי לחדר". זו הבעיה הראשונה שאנחנו נתקלים בה בעולם המיניות. בגלל ההערות שקיבלתי בתור ילדה, עד גיל 20 הלכתי כמו גבר, כאילו כדי לשמור על עצמי. ואגב, השמירה הזו עושה בדיוק את ההפך. עברתי דרך פגיעות מיניות, פחדתי מגברים. את הבנות שלי היום אני מגדלת ממקם של 'תני לעצמך מקום, תחקרי את עצמך'. הן יודעות מאד מה הגבולות שלהן, מה הן מבקשות. במקום לפחד הן יודעות להגיד מה כן טוב להן".

ואיך טנטרה נכנסת לתמונה?

במהלך העיסוי הטנטרי, אלה משתמשת במגוון ענק של כלים טיפוליים הכוללים טקסים טנטרים שמאנים, עיסוי, נשימות, הקשבה ללב, תטא הילינג, תקשורת מקרבת ועוד, אך מקפידה להתאים את הכלי הנכון לאדם שמולה. "אמנם יש כלים בסיסיים כמו העיסוי הטנטרי" אומרת אלה "שזה למעשה להחזיר את הגוף למקום הטבעי, לזרימה הטבעית, לנשום, לתת כבוד לכל חלק וחלק בגוף, אבל אצל כל אדם זה ברמה שמתאימה לו. זה יכול להתחיל מתנועה של לשחרר את הגוף, כי הרבה מאתנו יושבים כל היום והגוף מתכווץ, או שהלחצים והפחדים גורמים ללחץ ולכיווץ, אז מניעים את הגוף, עושים את תנועת הקונדליני, להזרים את הגוף, ומתוך זה אנחנו מחזירים את המקום של כל החלקים שלנו, האגן ואיברי המין, מחוברים לבטן, נותנים תשומת לב ראויה לחזה, לגרון, לידיים ולרגליים שלנו, בלעדיהם לא כיף בחיים, וכשמתעלמים מהם, נשארים לא שייכים. טנטרה זה החיבור לעוצמות החיים שלנו בתשוקה, מבלי לוותר על אף חלק שלנו, מהשורשים עד לחלומות הגבוהים ביותר".

לקביעת עיסוי טנטרי עם אלה:

055-7234846

מעבר לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר