צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שומרים על הסביבה: העירייה פועלת להפסקת השימוש בכלים חד פעמיים

בשלב הראשון השימוש בכלים חד פעמיים ייפסק לחלוטין במשרדי העירייה. בהמשך ההנחיה תורחב למוסדות עירייה נוספים. בין היתר נשקלת הפסקת שימוש בכלים חד פעמיים בבתי הספר

פורסם בתאריך: 7.7.19 16:52

חושבים ירוק: עיריית רעננה החלה בתכנית לצמצום שימוש בכלים חד פעמיים. בשלב הראשון של התכנית, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הוציא הנחיה להפסיק לאלתר את השימוש בכלים במשרדי העירייה, ומעתה והלאה לא יאושרו תקציבים לאגפים השונים בעירייה לרכישת כלים חד פעמיים שאינם מתכלים. בעירייה מספרים כי בהמשך האיסור בשימוש בכלים חד פעמיים יורחב למוסדות עירוניים נוספים, וכי נשקלת גם האפשרות לאסור את השימוש בבתי הספר ובמוסדות החינוך.

כידוע, חומרי הגלם בייצור של כלים חד פעמיים מפלסטיק, מתבססים על נפט והם מפזרים אדי גזים ושפכים תעשייתיים רעילים, המתפוגגים לאוויר למי הים וחודרים למי התהום. הליך ההתפרקות של הפלסטיק נמשך תקופה ארוכה של מאות ואף אלפי שנים, ופוגע רבות בסביבה.

"השמירה על איכות הסביבה והכדור שלנו היא משימה משותפת של כולנו", אמר על היוזמה ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, "וזו הדרך לשמור על העולם לדורות הבאים. אנו שוקדים על גיבוש התוכנית המלאה ונביא אותה לידיעת התושבים במטרה להוביל יחד את השינוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר