קאנטרי רעננה
קאנטרי רעננה

עמותת קירות שקופים לקאנטרי רעננה: בטלו פעילות בהשתתפות בעלי חיים

העמותה הפועלת למען זכויות בעלי חיים רתמה עד כה עשרות לקריאה לבטל פעילות עם בעלי חיים שצפויה להתקיים מחר בקאנטרי. רועי שפרניק, מייסד העמותה: "בעלי החיים לא נועדו לזה, נגרם להם סבל". הקאנטרי: "הכל בתיאום ואישור הווטרינרית העירונית ומשרד החקלאות"

פורסם בתאריך: 9.7.19 19:34

עמותת "קירות שקופים", הפועלת למען זכויות בעלי חיים, פנתה השבוע לקאנטרי רעננה בבקשה לבטל פעילות הצפויה להתקיים בו מחר בשעות אחר הצהריים, שתכלול השתתפות של בעלי חיים. במסגרת המחאה כנגד הפעילות, הקימה אמש העמותה לובי אינטרנטי למחאה בפלטפורמת האתרים 'דרוב', שם הביעו כבר עשרות גולשים את תמיכתם בביטול הפעילות.

"עמותת 'קירות שקופים' דואגת לכך שלא יפגעו בבעלי החיים", אומר רועי שפרניק, מייסד ומנכ"ל העמותה, "ואנשים לא מודעים, אבל כל הסיפור הזה של מופעי בידור וחוגים עם בעלי חיים, זה אמנם לא בית מטבחיים, אבל עדיין יש שם סבל גדול לבעלי חיים. כל תהליך השינוע, שאורזים אותם בכלובים ומעמיסים אותם, לקניונים, לגני ילדים, משאירים אותם פעמים רבות בחום אימים. אין פיקוח על הדבר הזה. בעלי החיים לא נועדו לזה, צריך להבין את נפשם ואת חייהם של בעלי החיים, אם כבר להיחשף לבעלי החיים, אז בדרך אחרת לחלוטין, בדרך התנדבותית, בחוות הצלה, בחוות חופש, בשמורות שונות".

רועי שפרניק. קרדיט: עמותת "קירות שקופים"

רועי שפרניק. קרדיט: עמותת "קירות שקופים"

ואם המחאה האינטרנטית לביטול הפעילות לא תצליח?

"אנחנו לא מעוניינים לעשות בלאגנים, אנחנו בדרך כלל עושים את העצומות האלה, ורוב המרכזים והקניונים מבטלים את הפעילויות, וגם נמנעים מלקבוע פעילויות דומות בעתיד. אנחנו בדרך כלל, 99 אחוז מהפעמים, מצליחים להביא לביטול בדרך דיפלומטית".

"אני חושב שהפעילות בקאנטרי היא פסולה, מכיוון שהחיות עוברות התעללות כשמעבירים אותן מיד ליד", מוסיף חיים מזרחי, תושב רעננה ופעיל למען בעלי חיים, "בעלי החיים סובלים בפעילות הזו, ולמרות שזה לא אסור בחוק, זה לא אתי. הם משמשים כצעצוע את המשתתפים בפעילות, זה שגוי בעיניי. אני ממליץ שמי שרוצה מגע עם בעלי חיים, יאמץ בעל חיים, ולא ישתמש בו בחפץ שנועד לבידור. שיבוא אליי, אני אתאים לו כלב".

מקאנטרי רעננה נמסר בתגובה: "כל החוגים עם חיות שיפעלו בקאנטרי יהיו בתאום ובאישור הווטרינרית העירונית ובאישור משרד החקלאות".

תגובות

2 תגובות
  1. יעקב

    בעלי החיים נראים דווקא די מאושרים כשמטילים עליהם משימות שונות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזו תגובה אטומה.
    ברור שמשרד החקלאות הוכיח לא מעט כמה לא להתעלל בבעלי חיים זה ערך "חשוב" (המרכאות בכוונה)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר