פיצריות מומלצות ברעננה. צילום: shutterstock, צלם: Dzha33
פיצריות מומלצות ברעננה. צילום: shutterstock, צלם: Dzha33

פיצריות מומלצות ברעננה

נפתח לכם החשק לפיצה? בחרנו בשבילכם מספר פיצריות מומלצות ברעננה שיעשו לכם טוב על הלב ועוד יותר טוב בבטן

פורסם בתאריך: 17.7.19 11:36

פיצה רונדו

קשה לדמיין איך העולם היה נראה בלי פיצה, מאכל שהשפיע על חייהם של כלכך הרבה אנשים בזמן מצוקה ורעב וגם ייצר לא מעט סכסוכים (תמיד יהיו את אלו שיריבו על המשולש האחרון).

אחת הפיצריות שתוכלו להיתקל בהן בעת שיטוטיכם ברעננה היא פיצה רונדו המצויינת שהופכת את הכנת הפיצה לאומנות בפני עצמה. המקום שנפתח באוקטובר 2018 הפך במהרה למוקד עליה לרגל עבור כל חובבי המשולשים באשר הם, וכיום מהווה את אחת הפיצריות האיכותיות והטעימות ביותר שאפשר למצוא באזור רעננה.
את הסניף הראשון של פיצה רונדו פתח ניל, מקים הרשת, כבר לפני 8 שנים בפתח תקווה. לאחר שעלה הרעיון, החליט שניר, שמתפקד בין היתר גם כקפטן הפועל רעננה, להצטרף אליו בפתיחת סניף חדש ברעננה, ומשם – הכל היסטוריה.

פיצה מעולה שתסגור לכם פינה. צילום: ניל אליאס

פיצה מעולה שתסגור לכם פינה. צילום: ניל אליאס

הפיצה המעולה של המקום מנצחת מבחינת פרמטרים רבים, כששני הפרמטרים העיקריים הם האיכות וכמובן המחיר. המתכון של הפיצה, שהופך אותה לכזו מעוררת תיאבון, מגיע מניל. מיד לאחר שהכין את הפיצה הראשונה בתחילת דרכו וטעם אותה, ידע לזהות שזו הפיצה שתעלה לאנשים את החיוך על הפנים, ואיך אומרים – "מתכון מנצח לא מחליפים".

במקום ישנן פיצות בכל הגדלים, החל מפיצה אישית משביעה ב-15₪, דרך פיצה משפחתית ב-20₪ ועד פיצה אקסטרה לארג' ענקית ב-35₪ בלבד. כל הפיצות יוצאות עם גבינת עמק צהובה 100% וישנה גם מוצרלה מעולה של גד שמבטיחה לשדרג לכם כל ביס ולעשות לכם רילוקיישן מיידי לגן עדן.
אם אתם אנשים של תוספות מיוחדות אגב, הפיצה של רונדו היא המקום המושלם עבורכם, עם מגוון גדול של תוספות מיוחדות כמו בטטה, אננס, חצילים וביצה לצד כל התוספות הרגילות לאלה שפחות אוהבים הרפתקאות.

את הפיצות תוכלו להזמין בצורתן הרגילה, עם הבצק שמכינים טרי טרי כל יום, הרוטב והגבינה, או שתוכלו להתאים אותה אליכם אם במקרה אתם אלרגים לגלוטן או פשוט מעדיפים פיצה טבעונית עם תחליף גבינה מעולה.
כמו כן, אם בא לכם לנשנש איזה משהו טעים אבל פיצה כרגע גדול עליכם, המקום מציע עוד מגוון מאכלים מצויינים כמו זיווה, מלאווח, לחם שום ועוד.

אם תקף אתכם המאנצ', הבטן מקרקרת, והיד כבר בפוזיציית אחיזת משולש, תוכלו להגיע במהלך כל שעות היום ליהנות מהפיצה המופלאה של פיצה רונדו, ואם במקרה החלטתם שלצאת אל העולם הגדול זה פשוט לא בשבילכם כרגע, תוכלו להזמין משלוח עד למקום מגוריכם וליהנות מפיצה מצוינת מול הסדרה האהובה עליכם בנטפליקס, העיקר שתשאירו לנו משולש.

בד"ץ בית יוסף

כתובת: אחוזה 68, רעננה. יצחק שדה 34, פתח תקווה.
טלפון: 1-700-50-95-50

שעות פעילות:
א-ה: 23:30-11:00
ו': 15:30-10:00
ש': חצי שעה אחרי צאת שבת ועד 23:30

פייסבוק
אתר

לא תקפצו לבקר? צילום: ניל אליאס

לא תקפצו לבקר? צילום: ניל אליאס


פיצה מילאנו – כשטעם ומחיר נפגשים

מה הופך את פיצה מילאנו לפיצרייה טובה ואיכותית? כזו שרק רוצים לחזור אליה שוב ושוב, ואם בכל זאת נאלצים להישאר בבית או במשרד מתפנקים על משלוח מהיר ואדיב? יש כמה סיבות. ראשית, המקום שנפתח לפני כארבע שנים מעוצב בטוב טעם, המטבח מאובזר ונקי, ובכלל יש אווירה נעימה ומזמינה כזו ששמורה למקומות שכיף לחזור אליהם. זה ממשיך לשימוש בחומרי גלם מהאיכותיים ביותר. בפיצה מילאנו תיהנו מ- 100% גבינת מוצרלה אמתית ומעולה, הבצק טרי ופריך ומרגישים מיד שהוא נאפה במקום, רוטב העגבניות משובח ומלא טעמים נפלאים. התוספות הלא שגרתיות מוספיות לחגיגה ותוכלו להתפנק עם הביס המושלם בפטריות טריות, טונה, אנשובי, חצילים, גבינה בולגרית, ביצה קשה או אפילו אננס מתקתק או סלמון. אוהבי התוספות הקלאסיות ישמחו לשמוע שגם הזיתים השחורים והירוקים מחכים להם, פלפל חריף, עגבניות או תירס.

אוהבים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר? הגעתם למקום הנכון. המחירים האטרקטיביים של פיצה מילאנו הם ללא תחרות. במטבע של 10 שקלים תזכו לפיצה אישית – 4 משולשים. ב-20 שקלים תוכלו להנות כל המשפחה במגש גדול של 8 משולשים, או מגש ענקי ב-35 שקלים. במידה ואתם נמנעים מגלוטן או מחלב ומוצריו תשמחו לשמוע שבמחיר נגיש של 25 שקלים בלבד תזכו לטעום פיצה משובחת.

בא לכם לגוון? בתפריט תוכלו למצוא גם זיווה, טוסט, ג'חנון מעולה או מלוואח קלאסי במחיר אחיד של 20 שקלים בלבד.
אם קמתם על הצד הבריא שלכם ובא לכם להתפנק ללא רגשות אשם ולספור קלוריות הסלטים המרעננים והטריים של פיצה מילאנו הם בדיוק הבחירה הנכונה. סלט יווני, סלט טונה או סלט בהרכבה עצמית יהיו בחירות מעולות.
השירות האישי בפיצה מילאנו הוא שם דבר, זה לא משנה אם הגעתם לשבת על סלייס בודד או שהתפנקתם בשני מגשי פיצות כל החבר'ה. בפיצה מילאנו תמיד תזכו לשירות טוב ואישי, כל לקוח מתקבל בחיוך רחב.

פיצה מילאנו, בד"ץ 'בית יוסף' 
כתובת: בן גוריון 3, רעננה
טלפון: 09-7741919
מייל: https://www.pizzamilano.co.il/

תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Africa Studio

תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Africa Studio

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר