בית המשפט בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
בית המשפט בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

בארבעה כתבי אישום שונים: בעל עסק ברעננה הורשע בעבירות סמים

בעל עסק שמתגורר בעיר הורשע בעבירות שביצע בין השנים 2015-2017, ביניהן החזקת סם שלא לצריכה עצמית והספקת סם מסוכן. למרות ריבוי העבירות, השופט נמנע מעונש מאסר בפועל וקבע כי יש לתת לנאשם הזדמנות להוכיח "שזנח את דרך הפשע"

פורסם בתאריך: 25.7.19 18:00

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע לאחרונה בעל עסק ברעננה, בעשר עבירות שונות שבוצעו בין השנים 2015-2017 והתפרשו על פני ארבעה כתבי אישום שונים. בין העבירות: החזקת סם לצריכה עצמית, הספקת סם מסוכן והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. גזר הדין ניתן בכל ארבעת כתבי האישום בבת אחת, לבקשתו של הנאשם, שביקש להישפט בבת אחת בכל התיקים שמתנהלים נגדו.

על פי גזר הדין, סיפק הנאשם במספר מקרים סם מסוג חשיש תמורת תשלום במקומות שונים ברעננה, ביניהם בבית "יד לבנים". במקרה אחר, שלושה שוטרים הגיעו לביתו של הנאשם ברעננה על מנת לבצע בו חיפוש על פי צו של בית משפט, אך כשהזדהו בפני הנאשם הוא פתח בריצה בניסיון להימלט מהם. במהלך בריחתו, השליך הנאשם שקית ובה 99.09 גרם סם מסוכן מסוג קנבוס. במקרה נוסף, נמצא כי הנאשם הפר את מעצר הבית הלילי שלו, ואף נמלט משוטר שניסה לעצור אותו. כאשר נעצר, נמצא בהחזקתו סם מסוג קנבוס.

במהלך המשפט, עו"ד רותם נבון פסחה, התובעת מטעם המדינה, טענה כי בשל העובדה שמדובר בארבעה תיקים פליליים שונים ובגלל שהמדינה הכריזה מלחמת חומרה בעברייני הסמים אשר מרחיבים את מעגלי הפשיעה, יש לקבוע מתחם ענישה הנע בין תשעה חודשי עבודות שירות לבין שנתיים מאסר בפועל.

השופט אביב שרון דחה את בקשתה של המדינה להטיל על הנאשם עבודות שירות או עונש מאסר בפועל, וגזר עליו מאסר על תנאי, פסילת רישיון על תנאי וקנס כספי בסך 3,500 שקלים. השופט שרון ציין כי מאז העבירה האחרונה שבוצעה ב-2017, מצבו של הנאשם התייצב, וכי הוא פתח בית עסק ברעננה וכי נמצא נקי בבדיקות סמים שעבר.

"החלטתי להימנע מלהטיל על הנאשם עונש מאסר לריצוי בעבודות שירות", אמר השופט שרון במתן גזר הדין, "ולהעניק לנאשם הזדמנות אחת ויחידה להוכיח לבית המשפט כי זנח את דרך הפשע והשימוש בסמים וכי עתה, משבגר, ובחלוף שנתיים מאז ביצוע העבירה האחרונה, פנה לדרך חדשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סם מסוכן מסוג קנבוס? מדינה הזויה בכל העולם גראס חוקי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר