פרויקט-רובינשטיין-על-הפארק-קרדיט-מורג-ביטן
פרויקט-רובינשטיין-על-הפארק-קרדיט-מורג-ביטן

צו הריסה בפרויקט בלב הפארק: "סגרו לנו שטח ציבורי שאנחנו משלמים עליו ארנונה"

דיירים בפרויקט "רובינשטיין על הפארק" טוענים כי היזם פינה ללא ידיעתם עשרות אופניים מחדר אופניים ציבורי, וחסם את הגישה אליו. בעקבות כך, העירייה הוציאה צו הריסה מנהלי כנגד שינויים שביצע הקבלן בבניין ללא אישור, כגון חסימת כניסות וסגירת שטחים

פורסם בתאריך: 1.8.19 09:35

דיירים ברחוב מניה שוחט 7 ו-9, המתגוררים בצמד בניינים בפרויקט "רובינשטיין על הפארק", התלוננו לאחרונה כי חברת רובינשטיין, יזמית הפרויקט, ביצעה שינויים בשטחים הציבורים של הבניינים ללא אישור וללא הודעה מראש.

הדיירים, המתגוררים בפרויקט המיועד לשכירות ארוכת טווח, מספרים כי לפני כחודש, עובדים מטעם החברה הוציאו ללא הודעה מוקדמת עשרות זוגות אופניים מחדר האופניים הציבורי, החליפו את המנעול ומנעו מדיירי הבניינים גישה אליו. בנוסף, הדיירים טוענים כי הקבלן ביצע מספר שינויים נוספים, כמו סגירת חללים וחסימת כניסות בקומת הלובי, מה שהוביל לפגיעה בנוחיותם של הדיירים. בעקבות כך, העירייה הוציאה צו הריסה מנהלי, שדורש מהחברה להרוס את השינויים שביצעה בחללים, בין היתר הריסת קיר בלוקים שהקימה שחסם את הגישה לחדר האופניים הציבורי.

צו הריסה מנהלי לבניינים מניה שוחט 7 - 9. ללא קרדיט

צו הריסה מנהלי לבניינים מניה שוחט 7 – 9. קרדיט: דורון שיפרין

"לפני כחודש, החברה החליטה שהחדר אופניים, שכל האופניים של שני הבניינים היו בו, הוא לא השטח הציבורי שלנו יותר", מספר אחד הדיירים, "הם פשוט הוציאו את האופניים, ופינו אחד מחדרי האשפה ושמו חצי מהאופניים שם, וחצי מאופניים בחלל אחר שהם סגרו בשביל המטרה הזאת. כל זה נעשה מבלי להודיע לנו. הם נעלו את חדר האופניים הישן, התקינו סורגים והחליפו צילינדר. אחרי שכולם התלוננו, הם שלחו לכולם אימייל שזה מחולק כאילו לנוחיותינו לשני חדרים, והם שמו מפתחות לחדרים האלו בתיבות הדואר. זה לא היה הגיוני בעינינו, הרי שהחדר המשותף אמור להיות חדר אופניים על פי התכניות, הרי זה חדר שאנחנו משלמים עליו ארנונה, שטח ציבורי לכל דבר. הם סגרו לנו שטח ציבורי שאנחנו משלמים עליו ארנונה, סגרו חלק מהכניסות מבלי לתאם איתנו בכלל, ועכשיו אם אין לך מפתח לדלת הכניסה של הבניין אתה לא יכול להיכנס, כי אין קודן בדלת, הרי לפני כן היו דרכי גישה אחרות ללובי".

האופניים של הדיירים בחדר האשפה אליו פונו

האופניים של הדיירים לאחר שפונו לאחד מחדרי האשפה

חדר האופניים הנעול

חדר האופניים הנעול

"אני חושב שזה טוב שאגף ההנדסה פעל על פי החוק", מוסיף, "אני מאמין שהעירייה עושה את חובתה, זה טוב שהיא פעלה ועכשיו רק נקווה שהם באמת יפעלו על פי הצו. אתם רוצים לעשות שינויים – תעשו את זה כמו שצריך".

בחברת "רובינשטיין" סירבו להגיב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר