יונית גבע יו"ר העמותה לחתולי רעננה צילום: ליאת מאיר
יונית גבע יו"ר העמותה לחתולי רעננה צילום: ליאת מאיר

עמותת חתולי רעננה קורסת: "אנחנו בחובות, אין לנו כסף להאכיל את החתולים"

בשל חובות כספיים של אלפי שקלים, העמותה לא יכולה לרכוש יותר אוכל לחתולים, וקורסת תחת העומס של תופעת נטישת הגורים. יו"ר העמותה, יונית גבע, פונה לציבור לעזרה: "אנחנו צריכים דחוף תרומות, מאמצים ובתי אומנה"

פורסם בתאריך: 1.8.19 18:24

עמותת חתולי רעננה, העמותה הגדולה ביותר בעיר הדואגת לחתולי העיר כבר למעלה מחמש עשרה שנה, נמצאת בקשיים כלכליים חמורים. בשל חוסר במקורות מימון ובתרומות, העמותה נמצאת בחובות, ואינה יכולה לרכוש מזון לעשרות החתולים שנמצאים בהשגחתה.

"זו עונת הגורים, יש נטישות על ימין ועל שמאל, אין אימוצים כי כולם נוסעים לחו"ל", אומרת יו"ר העמותה, יונית גבע, "יש כרגע בחסותי 36 חתולים, 9 מתוכם נמצאים בחתוליה העירונית, השאר נמצאים אצלי או בשלושה בתי אומנה אחרים כי הם קטנים מדי להיכנס לחתוליה, אני לא יכולה לקלוט עוד חתולים. יש לנו חוב של אלפיים שקלים לחנות "גג לחיות", שם אנחנו קונים את האוכל לחיות, ואנחנו לא יכולים לרכוש עוד מזון משם. אז כרגע כשייגמר לנו האוכל אנחנו בבעיה, ונשאר לנו רק שק אחד של מזון איכותי לחתולים. אנחנו בחובות, אין לנו כסף להאכיל את החתולים. מלבד זה, יש הוצאות רפואיות, רואה חשבון, העמותה חייבת כסף. מנהל המחלקה הוטרינרית אמנם מנסה לעזור לנו וקונה אוכל לחתוליה עצמה, אבל הכסף הגדול זה לחתולים שנמצאים בבתי האומנה".

מה אתם צריכים מלבד תרומות?

"בתי אומנה, מאמצים, וכמובן תרומות זה החלק הכי חשוב. אני ממש מקווה שתושבי העיר יפתחו את הלב ויסייעו לנו".

תרומות ניתן להעביר לחשבון העמותה, בנק איגוד, סניף 075, מספר חשבון 27704/84. תושבים המעוניינים באימוץ או לשמש בתי אומנה יכולים ליצור קשר עם יונית גבע בטלפון 054-218-8155, או עם ולריה בטלפון 054-572-2198


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה עיריית רעננה ?? העמידו פינות האכלה ואין האכלה
    לקחת מהתושבים ארנונה גבוה האזורים לא נקיים עמדות טלפונים ישנים עדיין פזורים בעיר ואינם תקינים..
    שיתחסו לחתולים החיות המוגנות על פי חוק..שידאגו
    עם הווטרינר העירוני לסרס אותם.
    שיתחילו להתייחס ברצינות לבעלי החיים והתושבים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוהבי החתולים הם אנשים טובים, באמת, אבל הם לא מבינים שיש משהו מעבר להצלת חתולים שמגיע להם לחיות ובאמת מגיע להם לחיות, אין לי משהו נגד חתולים אך הם פוגעים בציפורים ולמעשה יש מחקרים ותיעודיים והם מגלים כי חתולי הרחוב הכחידו למעלה מ30 מיני ציפורים מהעולם, אז נכון שהם יצורים חיים והם מדללים אוכלוסיות של נחשים ועכברים אבל הנזק שהם גורמים גובר על תועלתם, וכל זה בנוסף לזה שישנם חתולי רחוב תוקפניים, יש לי כלב שיצו הוא לא יעשה כלום לשום בעל חיים אבל החתולים פשוט תוקפים אותו ( נכון שזה יצר הישרדות משום שהם רגילים בדרך כלל שכלבים תוקפים אותם אבל אני מכיר את האנשים בסביבה שלי ומסתובב ברחובות הרבה ואף כלב לא תוקף חתול אצלנו בשכונה ואין חתולים נטושים בקרבת ביתי.
    החתולים הם גם נושאים מחלות כגון כלבת ( כן כן כלבת, קרוב שלי שהיה בעבר בבית ספר יסודי יחדיו אמר ותיעד שיש בילדיו חתול חולה כלבת שלפני כמה שנים נלכד ואני בעצמי רואה חתולים מלאי מחלות ברחוב.
    אז לסיכום נכון שזה לא כל החתולים אך אם מסתכלים על התמונה הכללית צריך להפסיק לתמוך בחתולי הרחוב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר