אוטבוסים של מטרופולין צילום עזרא-לוי-1024x491
אוטובוסים של מטרופולין. צילום עזרא לוי

"האוטובוס דילג על התחנה שלי, נאלצתי ללכת ברגל": תלונות רבות נגד חברת מטרופולין

תושבים רבים מתלוננים לאחרונה על עיכובים, ביטולי קווים או שינויי מסלול ללא הודעה מוקדמת בקווי האוטובוס של מטרופולין. חברת מטרופולין בתגובה: "מפעם לפעם חלות תקלות"

פורסם בתאריך: 6.8.19 18:49

תושבים רבים ברעננה מתלוננים לאחרונה על עיכובים, ביטולים או שינויים במסלולי הקווים של חברת "מטרופולין", שמפעילה קווים עירוניים ובין עירוניים רבים בתוך רעננה. רק לאחרונה, החלה החברה להפעיל את קווי האוטובוס לתל אביב מרעננה במקום חברת "אגד".

"רציתי לנסוע לשדה התעופה בתחבורה הציבורית, וחיכיתי לקו 54 בתחנת ויצמן/נעמי שמר בנווה זמר כדי להגיע לתחנת הרכבת ברעננה, כי זה קו האוטובוס היחיד שנכנס לשכונה", מספר תושב העיר, גיל קלמפרר, "אוטובוס אחד לא הגיע בזמן, ואוטובוס אחר ראיתי עובר במסלול אחר, בכלל לא עבר בתחנה שלי למרות שהיא הייתה במסלול שלו. האוטובוס דילג על התחנה שלי, אז נאלצתי ללכת ברגל לתחנת הרכבת, כי אין קו אחר שנכנס לשכונה".

"תמיד יש בעיות עם קו 29", אומר תושב אחר, "אתמול חיכיתי ארבעים דקות בתחנת יד לבנים לקו 29, שהיה אמור להגיע תוך עשר דקות. כל הזמן יש עיכובים, והאוטובוסים עצמם שמגיעים עמוסים עד אפס מקום. זה מקומם".

"כל הזמן קווים לא מגיעים, וכשפונים לפניות הציבור של מטרופולין לא מקבלים אפילו התייחסות", אומרת תושבת העיר, "אם מתקשרים אליהם הם אומרים שהאוטובוס כבר מגיע, דבר שכמובן לא קורה"

מחברת מטרופולין נמסר בתגובה: "מטרופולין מפעילה למעלה מ-80 אלף נסיעות תחבורה ציבורית באזור השרון מדי חודש. מטבע הדברים, בהיקפים כאלה ומפעם לפעם חלות תקלות, אך אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לצמצם גם אותן. אנו מזמינים את ציבור הנוסעים לפנות למוקד השירות באופן מסודר על מנת שכל פנייה תיבדק ותטופל מול הנוסע/ת באופן פרטני ומסודר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לתושב נוה זמר,ועד השכוה שלכם התנגד וביטל כניסת קוי אןטןבוס לשכונה.!!!

  2. אורית תושבת רעננה

    בולשיט הם לא מטפלים בשום תלונה ולא חוזרים למתלונן. בשבועיים האחרונים אוטובוס חלף על פני כשהייתי בתחנה התלוננתי ומה נעשה ?

  3. שושנה

    אם אינם מסוגלים להגיע לכל היעדים למה לקחו עוד קוים מאגד שהיו ממש מעולים. גם הנהגים שלהם לא מדברים יפה לנוסעים ואין להם סבלנות אליהם. חבל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר