תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Katerinina
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Katerinina

סושי כשר ברמת השרון: הכירו את המקומות השווים ביותר

סושי הפך לשם דבר בעשר שנים האחרונות. המאכל היפני הטעים, מתאים לכל מצב - גם לרעבים ביותר וגם לאלו שמעוניינים לנשנש משהו כדי להרגיע את הבטן. לאלו מאיתנו ששומרים על כשרות, אגדנו את הסושיות הכשרות הטובות ברמת השרון, לכם רק נותר להזמין, לברך ולהתחיל לטרוף את הרול

פורסם בתאריך: 6.8.19 14:24

WOK A WAY – סושי כשר ברמת השרון

אם הזדמנתם לרמת השרון וחשקה נפשכם במנת פאד תאי משובחת, כל שעליכם לעשות הוא להגיע לסניף של "WOK A WAY" ברחוב סוקולוב 72 ברמת השרון ולהזמין מנה.

הנודלס בר הכשר ידוע באחת ממנות הפאד תאי הטובות בארץ. מאור שטרית, זכיין ומנהל הסניף הרמת שרוני מספר שמדובר במתכון סודי שהגיע הישר מתאילנד.

אחת המנות שמייחדות את הרשת היא מנה מוקפצת על פי טעם אישי, שכל אחד יכול להכין כרצונו. ניתן לבחור את המנה על בסיס אטריות, אורז או קינואה, עם מגוון של רטבים כמו קארי אדום או ירוק, סצ'ואן או צ'אזה, מבחר של ירקות שונים, ומנה בשרית, צמחונית או טבעונית.

התפריט שמציע "WOK A WAY" הוא מגוון: למנות ראשונות ניתן להזמין מרקים בטעמים אסייתיים (מיסו, טום יאם או סיני קלאסי), אגרולים, גיוזה צמחונית או בשרית, וכנפיים ברטבים פיקנטיים.

למנות עיקריות ניתן לבחור מנת נודלס או אורז בתוספת של ירקות, עוף, בקר או טופו ורטבים שונים. יש סלטים מוקפצים ומנות מוקפצות בבאגט וכמובן סושי טרי ואיכותי המגיע כקומבינציה, ספיישל או מורכב על פי בחירת הלקוח.
המשפחות שמגיעות יוכלו ליהנות מאפשרות של מנת ילדים: נודלס, נאגטס או מקלוני תירס.

כל המנות עשויות מרכיבים טריים שנבחרו בקפידה. הסניף כשר. המקום מציע חמישים מקומות ישיבה, עסקיות במהלך השבוע בישיבה בלבד. יש גם שירות משלוחים עד השעה 22:30 במהלך השבוע, ובימי שישי עד השעה 14:00. מינימום הזמנה שבעים שקלים.

כתובת: סוקולוב 72, רמת השרון
קישור לאתר 
פייסבוק
טלפון: 8022*


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר