"האור בקצה הסמטה בהאנוי". צייר: עופר לינביץ
"האור בקצה הסמטה בהאנוי". צייר: עופר לינביץ

אמנות הדו קיום: תערוכה משותפת של אמנים ערבים ויהודים מגיעה לרעננה

בשיתוף פעולה יוצא דופן, יציגו למעלה מחמישים אמני "מוזה" רעננה ואמני המשולש הדרומי את יצירותיהם בבית יד לבנים ברעננה בתערוכה ייחודית. אחד האמנים המשתתפים בתערוכה: "נוצר דיאלוג בינינו"

פורסם בתאריך: 21.8.19 19:40

תערוכה יוצאת דופן, "חלון לחלום", תיפתח מחר בבית יד לבנים ברעננה, ותציג את יצירותיהם של למעלה מחמישים אמני "מוזה" רעננה, פורום האמנים המקומי, ואמני המשולש הדרומי – מיישובים וערים ערביות כמו טירה ואום אל פאחם.

ערב פתיחת התערוכה יתקיים במעמדם של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ראש עיריית טירה, מאמון עבדאלחי, סגני ראשי הערים ויו"ר מוזה, חבר המועצה צבי נדב רוסלר, שאף ינחה את הערב.

"זו תערוכה של ציירים, צלמים, פסלים", אומר עופר לינביץ, אחד האמנים המציגים בתערוכה, "אני עצמי אמן כבר 12 שנה. לא מזמן קיבלו אותי להיות חבר בארגון אמני רעננה. אני למדתי שנים רבות טכניקה של ציור היפר ריאליסטי, לצייר כמו תמונה, זו עבודה קשה וסיזיפית, אבל התוצאה בצידה".

מה אתה חושב על היוזמה כדרך חיבור בין תרבויות? בין הצד הערבי ליהודי?

"אנחנו חיים כאן ביחד, צריכים לבוא אחד לקראת השני. היה לנו השבוע מפגש שהאמנים התבקשו להביא את העבודות שלהם לבית יד לבנים. וכבר נפגשתי שם עם צלם מאום אל פאחם שצילם תצלומים נהדרים. אני עצמי גם צלם וגם מורה לצילום, ופיתחתי שיחה נהדרת עם אחד החבר'ה שהגיעו מהמשולש, כי הוא אופנוען וגם אני אופנוען. נוצר דיאלוג בינינו, נוצר קשר. אנחנו רוצים שיהיה קשר טוב בין כל תושבי מדינת ישראל, ואם אפשר להביא את זה באמצעות אמנות, אני שמח מאוד על כך".

ערב פתיחת התערוכה יתקיים מחר, 22 באוגוסט, בשעה 19:30 בבית יד לבנים. הכניסה ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר