חתונתם של שירן וטל. צילום רומן בלשוב
חתונתם של שירן וטל. צילום רומן בלשוב

צפו בתמונות: שירן וטל בחרו לערוך את טקס החופה בפארק רעננה

שירן סידיס וייס ובעלה בחרו בפארק העירוני כלוקיישן לחתונה, ובטקס מצומצם השניים חגגו את נישואיהם. "כולם חשבו שאנחנו נזקקים כי אנחנו מתחתנים בפארק, קיבלנו מאות תגובות של אנשים שרצו לסייע. זה היה מפרגן אבל גם מביך", מספרת שירן

פורסם בתאריך: 24.9.19 19:04

לבחור לוקיישן לחתונה הוא אחת ההחלטות הקשות ביותר לזוג לקראת האירוע, כאשר בדרך כלל הזוגות מתלבטים בין שלל אולמות וגני אירועים. אך לשירן סידיס וייס ובעלה טל, הייתה בחירה מפתיעה: השניים בחרו להתאחד כזוג בדת משה וישראל בפארק העירוני של רעננה. הזוג אמנם יחסית טרי ברעננה, ועוד טרם חגג שנת מגורים אחת, אבל מסתבר שהפארק הירוק טמן בחובו את הלוקיישן האידיאלי לטקס, שהתקיים לפני כשבועיים.

חתונתם של שירן וטל. צילום רומן בלשוב

"ההחלטה להתחתן בפארק הגיעה מכל מיני סיבות", מספרת שירן, "סיבה אחת הייתה כי תכננו מסיבה כמה ימים אחרי הטקס, והרגשנו שלהביא רב למסיבה ולעשות שם טקס דתי זה ירגיש כמו חתונה ולא כמו מסיבה. אז חיפשנו לעשות טקס בנפרד מהמסיבה. משהו מאוד שקט ואינטימי, אבל לא ידענו איפה אנחנו רוצים להתחתן. הלכנו לרבנות רעננה, שזה ממש ליד הבית שלנו. לא ידענו בכלל מה אנחנו מתכננים, וכשישבנו מול הרב יעקב מאיר מהרבנות, החלטנו שאנחנו רוצים פה אחד שהוא יחתן אותנו. הזמנו כבר צלם, וחשבנו בהתחלה להתחתן ברבנות עצמה, בבניין של הרבנות, אבל כל פעם שנכנסנו לרבנות בתהליך של תכנון טקס החתונה, אז הבנו שאנחנו מחפשים משהו קצת יותר מיוחד. שלא יראו בתמונות של החתונה שלטים של חברא קדישא, אלא משהו יותר מתאים לאופי הטקס.

"אז פשוט מה שנקרא עברנו את הכביש, והחלטנו להתחתן בפארק היפהפה הזה. בעלי פרסם בדף של עיריית רעננה בקשה להתחתן בפארק, וכולם חשבו שאנחנו נזקקים כי אנחנו מתחתנים בפארק כי אין לנו אולם, וממש קיבלנו מאות תגובות של אנשים שרצו לסייע ולתת. זה היה מאוד מפרגן אבל גם מאוד מביך. בסופו של דבר העירייה אישרה לנו".

חתונתם של שירן וטל. צילום רומן בלשוב

איך היה הטקס עצמו?

"הזמנו לטקס את המשפחה הקרובה ומספר מצומצם של חברים, היינו סך הכל עשרים אנשים. פחדנו מאוד שיהיו סקרנים כי זה פארק ציבורי בסופו של דבר. כשהגענו כולנו לפארק באמת היו ילדים ואנשים בפארק, ואיכשהו הם הבינו שקורה משהו מיוחד, והם פשוט עזבו. הפארק התרוקן ברגע. הפארק היה שלנו, זה היה מדהים".

חתונתם של שירן וטל. צילום תומר בן ארי

חתונתם של שירן וטל. צילום תומר בן ארי

אז אתם ממליצים?

"ברור. זה היה מדהים. זו חוויה יוצאת דופן, זה היה בלתי נשכח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. האפרתית

    כל הכבוד על האומץ לא לעשות כמו שכולם עושים ואולי להוות פריצת דרך בכל הקשור להפקות ארועי חתונה,,גם פשטות זה טוב ויפה וחוסך לכולם הוצאות מיותרות וכאב ראש גדול סביב ארוע של שלוש שעות ובעיקר לבני הזוג לרכז את מאמציהם ואת חסכונותיהם לחיים שאחרי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר