אזור התעשייה ברעננה
אזור התעשייה ברעננה

איים לשרוף מוסך ברעננה ונשלח לחצי שנת מאסר

תושב ראש העין איים על בעלת מוסך באזור התעשייה בעיר, על רקע ויכוח כספי שפרץ ביניהם. מדוע נגזר עליו עונש מאסר של שישה חודשים?

פורסם בתאריך: 3.10.19 08:58

בית משפט השלום בכפר סבא גזר לאחרונה על תושב ראש העין שישה חודשי מאסר בפועל, בגין עבירת איומים, לאחר שאיים לשרוף מוסך באזור התעשייה ברעננה.

על פי גזר הדין, המקרה אירע בחודש פברואר 2017, כאשר בין הנאשם, הבעלים באותה עת של חברת ניהול שהייתה אחראית על הבניין בו שוכן מוסך "היי-טק מוטורס", לבין בעלת המוסך, פרץ ויכוח כספי. בעת הויכוח, איים הנאשם על בעלת המוסך כי ישרוף את המוסך. יש לציין כי בשלב הכרעת הדין, הקדם לגזר הדין, הנאשם זוכה מעבירה של תקיפה באותו האירוע, זאת לאחר שהמתלוננת, בעלת המוסך, טענה כי הנאשם סטר לה.

על פי תסקיר שירות המבחן, שנועד לבחון את מסוכנתו ויכולת השיקום של הנאשם, נמצא כי הוא בעל רמת סיכון גבוהה לאלימות בעתיד, וחסר מוטיבציה לכל הליך טיפולי או שיקומי. כמו כן, לנאשם עבר פלילי עם שבע הרשעות קודמות, ביניהן עבירות אלימות, סמים, הטרדה, תקיפה חבלנית כלפי בת זוג, הסגת גבול והפרעה לשוטר. כמו כן, שני מאסרים על תנאי.

השופט דרור קלייטמן דחה את טיעוני עורכת דינו של הנאשם, שביקשה עונש של מאסר על תנאי או עונש שיבוצע בעבודות שירות.

"בתי המשפט חסו על הנאשם פעם אחר פעם, אך למרות מאסרים על תנאי והתחייבויות שנגזרו עליו, לא הורתע הנאשם וחזר לבצע עבירת איומים", כתב השופט בגזר הדין, "לקחתי בחשבון אף את הערכת שירות המבחן למסוכנות גבוהה מן הנאשם לביצוע עבירות אלימות ואי מסוגלותו להירתם להליך טיפולי. לקולא, התחשבתי בנזק שעלול להיגרם לנאשם לנוכח ענישתו במאסר בפועל, הן לקשר עם ילדיו והן למאמצים אותם הוא עושה לפרנסתו".

בית המשפט הפעיל את עונשי המאסר על תנאי שהיו לנאשם, ובמקביל הטיל עליו עונש מאסר בפועל, אך ציווה כי העונשים יבוצעו בחופף – סך של שישה חודשי מאסר בפועל. בנוסף הופעל קנס של 5,000 שקלים על הנאשם, ו-3 חודשי מאסר על תנאי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר