עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

ללא הויכוח של ברוידא ופוזמנטיר: עיריית רעננה פרסמה פרוטוקול לוקה בחסר

אי דיוקים בהצבעה על הצעה לסדר, דיונים שלמים שאינם נמצאים בפרוטוקול: מידע שגוי וחסר בפרוטוקול ישיבת המועצה שפרסמה העירייה. עיריית רעננה: "הנושא ייבדק ובמידה וימצא צורך לבצע שינויים בפרוטוקול, יוכנסו שינויים בהתאם"

פורסם בתאריך: 5.10.19 19:09

לא לפרוטוקול: עיריית רעננה פרסמה לאחרונה את פרוטוקול ישיבת המועצה האחרונה, שהתקיימה ב-10 בספטמבר, באתר האינטרנט שלה. אך בבדיקה שביצעה "צומת השרון", נראה כי קיימים אי דיוקים לגבי אופן ההצבעה על הצעה אחת לסדר, וכי דיונים שלמים מהישיבה נעלמו מהפרוטוקול כליל.

כך לדוגמא, חלקים מהויכוח שפרץ בין חברת המועצה אנה פוזמנטיר לבין ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, בסמוך להצבעה על הדחתה מוועדת הביקורת, כלל לא נמצאים בפרוטוקול. בין היתר, טענותיה של פוזמנטיר כי לא כל השאילתות שהגישה באותה הישיבה קיבלו מענה, וכן פנייתה לחברי המועצה להצביע לפי צו מצפונם בעת ההצבעה על הדחתה מוועדת הביקורת והחלפתה בחבר המועצה רחמים שלום. גם שיא הויכוח, כאשר ברוידא פנה לפוזמנטיר והטיח בה "את לא תהיי סגנית בשכר, בכסף", ותשובתה "אתה כרגע מוציא הוצאת דיבה", לא נמצא כלל בפרוטוקול.

גם הרוב המוחלט של הויכוח שפרץ בעקבות הצעה לסדר היום שהגישה מרצ, בנושא עמותות דת בבתי הספר הממלכתיים, לא נמצא בפרוטוקול. כזכור, חילופי הדברים בין סיעת מרצ ובין חברי הסיעות הדתיות וראש העיר הגיעו לטונים גבוהים, כאשר ברוידא אמר לסיעת מרצ "כל הזמן אתן מחפשות, כל השאילתות שלכן נוגעות בניסיון ליצור קרעים פה בתוך רעננה". גם הויכוח בין חבר המועצה אלי אלוש, לחבר המועצה צבי נדב רוסלר באותו עניין, לא נמצא כלל בפרוטוקול.

בנוסף, תוצאותיה של אחת מההצבעות לסדר היום שנמצאת בפרוטוקול, אינה מדויקת. מדובר בהצבעה על הדחתה של פוזמנטיר, כאשר בפרוטוקול נרשם כי מתוך 17 חברי המועצה, 5 הצביעו נגד ו-12 בעד. מה שבפועל לא היה נכון. 11 הצביעו בעד, 5 נגד, וחבר המועצה אלוש נמנע.

זאת לא הטעות הראשונה שמתרחשת בנוגע לאותה ישיבת המועצה הסוערת, בה הצביעו חברי המועצה על הדחתה של פוזמנטיר מוועדת הביקורת. כזכור, בבדיקה של "צומת השרון", נמצא כי הדחתה והחלפתה בחבר המועצה רחמים שלום, לא הייתה חוקית. זאת מכיוון ששלום כיהן בזמן ההצבעה כחבר בוועדת ההנהלה, ועל פי החוק לא רשאי לכהן במקביל בשתי הוועדות.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק ובמידה וימצא צורך לבצע שינויים בפרוטוקול, יוכנסו שינויים בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר