רוטשילד תל אביב צילום תומר אפלבאום גליל תחתון (בית קשת) צילום גיל אליהו ויצמן כפר סבא צילום זאב שטרן
רוטשילד תל אביב צילום תומר אפלבאום גליל תחתון (בית קשת) צילום גיל אליהו ויצמן כפר סבא צילום זאב שטרן

איפה תושבי רעננה מעדיפים לגור? "העיר האידיאלית היא שילוב של רעננה והרצליה"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט העירוני, והפעם: איזה אזור בארץ הכי טוב למגורים?

פורסם בתאריך: 14.10.19 20:33

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

“בארץ יש הרבה אזורים יפים וטובים למגורים. האזור הכי טוב למגורי בעיני הוא אזור השרון. המיקום האטרקטיבי בלב המדינה מאפשר לתושבי האזור ליהנות מכל העולמות. יש באזור הרבה ירוק, והוא מאפשר חיים שקטים ואיכותיים ללא צפיפות או עומס, ובמקביל הקרבה למרכז ולתל אביב הופכת את אזורי התעסוקה והבילויים לנגישים וזמינים כשצריך. האיזון בין כל אלו הופכים את האזור לנוח ומבוקש מאוד”. (לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין)

רועי זלצמן

רועי זלצמן. צילום סטודיו צילום מארק

רועי זלצמן. צילום סטודיו צילום מארק

“התשובה המתבקשת לשאלה היא גוש דן. אין ספק שהקירבה לכל מרכזי התעסוקה והתרבות היא האלמנט המשמעותי ביותר והמכנה המשותף הרחב ביותר. אולם, אם נפרוס את השאלה לקטגוריות של חברה, חינוך, דת, לאום, ועוד, נמצא שבשביל כל אוכלוסייה התשובה משתנה. בני המגזר הדתי למשל יעדיפו להתגורר בירושלים, בני המגזר הדרוזי יעדיפו ככל הנראה את הגליל, ויש שיעדיפו את החינוך הלאומני באזור יהודה ושומרון. ויש כאלה שיחפשו צורת התיישבות של קיבוץ או מושב. אך לעניות דעתי, האזור הטוב ביותר באופן כללי הוא גוש דן”. (זלצמן, תושב רעננה, שותף במשרד התיווך “טרקלין נדל”ן KWraanana” ויו”ר משותף של לשכת המתווכים במחוז השרון)

יוסי גולן

יוסי גולן. צילום פרטי

יוסי גולן. צילום פרטי

“העיר הכי טובה לצעירים, הכי אידיאלית למשפחות ומצוינת למבוגרים היא לדעתי שילוב של הרצליה ורעננה. לו היה ניתן לאחד את הרשויות, היינו נהנים כעת מחוף ים ומטיילת נפלאה, אזור תעסוקה מהטובים בארץ וחינוך מצוין מגיל אפס. מדובר בשתי רשויות עם תקציב שנתי מאוחד של כשני מיליארד שקלים. היינו נהנים מאירועים מאוחדים והופעות תחת קורת גג אחת, חיסכון של מאות מיליונים בהוצאות שכר קבועות שיכולים בקלות לשדרג את רמת החיים שלנו, של בני הנוער והצעירים, של המשפחות הטריות ושל המבוגרים, של הדתיים וחילונים. היה אפשר ליצור מנהרה ברחוב אחוזה, שתהפוך בחלקה הגדול למדרחוב. ועל הכל ינווט ראש עיריית הרצליה, משה פדלון. אז אולי הגיע הזמן לאיחוד?”. (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל “פורום תושבים ברעננה” ומנהל חברת ביובית המקורית)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר