קריאה בקלפי טארוט (Shutterstock) צילום: Renata Angerami
קריאה בקלפי טארוט (Shutterstock) צילום: Renata Angerami

קריאה בקלפי טארוט: הכירו את המיסטיקניות המובילות בתחום

קלפי הטארוט העתיקים מאפשרים לנו התפתחות רוחנית ונקודת מבט נוספת על החיים בפן הפרקטי והרוחני. יצאנו להכיר את המיסטקניות המובילות בארץ כדי לשמוע אם יש לנו עתיד

פורסם בתאריך: 22.10.19 15:39

שלי גרינברג – להביט על העולם דרך משקפיים ורודים

שלי גרינברג היא מתקשרת וקוראת בטארוט כבר יותר מ-7 שנים. אל העולם המסקרן הזה היא הגיעה לא במקרה, ולאחר התמודדות עם מחלת אמה: "כשגילו לאימא שלי את מחלת הדמנציה", היא משתפת, "החלו להופיע אצלי המון סימני שאלה. חיפשתי דרכי התמודדות ותשובות במקומות רוחניים.

"אבל האמת היא שהרגשתי שאמי תחלה עוד לפני שאבחנו את המחלה", היא מוסיפה. "ניסיתי להדחיק את היכולת הייחודית שלי לראות ולהרגיש אנרגיות המון שנים, עוד מילדות. אבל רק לאחר ההתמודדות עם מחלת אמי, הבנתי שאני לא יכולה להתכחש לכך יותר ושהייעוד שלי הוא לעזור לאחרים. מאז אותה ההבנה, אני עוסקת בכך באופן מקצועי".

גרינברג הייתה ברוב חייה אמנית, מלחינה, כותבת ומעצבת גרפית (עד היום היא בעלת סטודיו לעיצוב גרפי). לפני 7 שנים, היום בו החליטה להקשיב לאינטואיציות, לאזור אומץ, וללמוד תקשור, תדרים וקריאת קלפי טארוט, היה עבורה רגע מכונן בו החלה להגשים את השליחות שלה באופן מלא – לעזור לאנשים להגדיל את האור שבתוכם ולהביט על העולם דרך משקפיים ורודים.

הידיעה הפנימית הזו, היא זו שבסופו של דבר הובילה אותה להפוך למתקשרת המובילה שהיא היום. המטופלים שמגיעים אליה מכל רחבי הארץ כדי שתיתן להם תקווה, מדווחים על שינויים גדולים ומשמעותיים בחיים. "אני שומעת את הקול שלך ואני נרגעת", משתפים רבים מהם. האופטימיות של גרינברג ניכרת בכל שיחה ושיחה, וללא ספק שתכונה זו, עוזרת להם להעמיק בתוך עצמם ולהתקרב אל האור.

גרינברג המשיכה להעשיר את עצמה בידע במשך השנים בכדי להתמקצע ולהעניק את מלוא תשומת הלב ללקוחותיה. "מעבר לידע המקצועי אני מקפידה לעשות את ההפרדה בין הצינור שאני לבין המסרים שאני בוחרת להעניק ללקוחות שלי", היא מוסיפה.

עיצוב: שלי גרינברג

עיצוב: שלי גרינברג

הקסם של קלפי הטארוט

קלפי הטארוט משלבים בתוכם איורים עתיקים ומסתוריים המחולקים לפי סדרות: גביעים, מטבעות, מוטות וחרבות. הקלפים משלבים תמונות מתוך מיתוסים מעולם המיתולוגיה, קבלה, נצרות וטבע. ניתן להבחין גם באיורים מתחום האסטרולוגיה, נומרולוגיה ובציורים איזוטריים המגיעים מדתות שונות.

גרינברג קוראת ומפרשת את קלפי הטארוט ואת המורכבות שלהם בצורה אינטואיטיבית וכמעט וללא מאמץ. "העיסוק באומנות הוא זה שחיבר אותי לקלפי הטארוט ריידר (הערכה הבסיסית). אני יכולה לדבר על הציורים שעות, הם מלאים במסרים נסתרים, שכל אחד ואחד מהם בעל משמעות אחרת. כשהתחלתי ללמוד את קורס קריאת קלפי הטארוט, הצלחתי בצורה מאוד אינטואיטיבית לקרוא את הקלפים. המסרים הגיעו אלי ולא ההפך".

שלי מקבלת לקוחות בעיקר באופן טלפוני ומבצעת פתיחות מסוגים שונים. כל פגישה מתבצעת בהתאמה אישית ועל פי יכולת ההכלה של הלקוח. "אני אוהבת את זה שאני במקום הטבעי שלי והלקוחות במקום הטבעי שלהם", היא מוסיפה.

מה זה תקשור?

"כשמדברים על תקשור מתכוונים לקבלת מסרים מישויות גבוהות. יש אנשים כמוני שבחרו להיות שליחים של המסרים האלו. עד היום אני לא יודעת מי מעביר לי את המסרים, וגם כשאני רואה דמות – לא ברור לי מי הבן אדם. יכול להיות שמדובר במתים, גלגולים קודמים או המלאכים ששומרים עלינו, בכל מקרה כל אחד לוקח את זה לכיוון שלו. חשוב לציין שאני לא מגדת עתידות, אני מעבירה מסרים ומעניקה כלים דרך תקשור".

עיצוב: שלי גרינברג

עיצוב: שלי גרינברג

כיצד אפשר לבצע תקשור באופן טלפוני ומה קורה בזמן השיחה?

"אני מהר מאוד מרגישה את האנרגיה של האדם איתו אני משוחחת. הדבר הראשון שאני מבררץ הוא את תאריך הלידה והשם פרטי. אני מבקשת שלא ישאלו אותי שאלות ולא יספרו לי כלום כדי לראות מה עולה לי אינטואיטיבית. בתחילה אני מעבירה את כל המסרים שעולים לי באופן כללי, ממש כמו צינור. לאחר מכן אני פותחת את האפשרות לשאילת שאלות. בדרך כלל במהלך השיחה אנחנו נזכרים בשאלות ומחברים את הנקודות מתחילת השיחה תוך כדי".

האם יש לקלפים כוחות אפלים?

"בכל דבר אפשר להשתמש למטרות טובות או רעות. אני בוחרת למצוא ולראות את הטוב – ממקום של אור ולא של חושך. אני מאמינה שבכל קלף, אפילו בקלף המוות למשל, יש טוב. המוות מסמן התחלה חדשה".

על אילו נושאים את בדרך כלל נשאלת?

"מגיעים אלי בדרך כלל עם שאלות בנושאים רגש וזוגיות, משפחה ופרנסה. הרגש והזוגיות נמצא תמיד במקום הראשון. מדובר בנושא שמשפיע עלינו מאוד בתור בני אדם. כשהלב והרגש מתערערים, אנחנו מחפשים תשובות בכל מקום – בייחוד אם אנחנו לא מוצאים תשובות בגשמי".

ספרי על לקוחה שעברה שינוי מהותי בעקבות המפגשים

"הייתה לי לקוחה שעברה איתי תהליך מדהים של ארבעה חודשים. מדובר באישה בת 45 שחיה בבית אמה ולא הייתה מעולם בזוגיות. במהלך הזמן הזה ראינו דברים ושחררנו חסימות והיא החלה לצאת לדייטים. לאחר 4 חודשים היא נכנסה לזוגיות רצינית ועברה לגור עם בחור. לאחר חודשיים נוספים, הוא הציע לה נישואים ועד היום הם ביחד. זה היה נורא מרגש להיות חלק מהתהליך והשינוי שלה".

מה האני מאמין שלך?

"אני מאמינה שאנחנו אחראים לגורל שלנו ושתמיד יש טוב בתוך כל מצוקה. המוטו שלי הוא 'מסתכלת על העולם במשקפיים ורודים – אז אל תנפצו לי את הזכוכית'".

טלפון: 055-6677987

עיצוב: שלי גרינברג

עיצוב: שלי גרינברג


איילת חן – מתקשרת וקוראת בקלפים

"הצלת אותי", הוא משפט שחוזר על עצמו פעמים רבות מלקוחות שמגיעים לאיילת חן, מיסטיקנית מובילה כבר יותר מ-30 שנים. חן מקבלת לייעוץ והכוונה בקליניקה שלה ביבנה או באמצעות שיחה טלפונית.

חן גילתה שהיא יודעת לתקשר עוד בגיל 9. "עולם המיסטיקה תמיד סיקרן אותי", היא נזכרת. "בגיל ההתבגרות התחלתי לקרוא בכף יד בצורה אינטואיטיבית. נהגתי לדלות חומרים עתיקים בנושאים מיסטיים שונים מהספרייה העירונית וללמוד בעצמי. כשהייתי ילדה, ערכתי סיאנסים בשכונת ילדותי,  וכבר באותה תקופה הרגשתי תחושות בלתי מוסברות. הבנתי שיש לי ידע עתיק. בתחילת שנות ה-90 החלטתי לקחת את היכולות שלי צעד אחד קדימה, והתחלתי ללמוד אצל מיסטיקנית מובילה לקרוא בקלפי הטארוט".

קלפי טארוט – התפתחות אישית או גילוי עתיד

קלפי הטארוט, הם מערכת של קלפים שבעבר שימשו לייעוץ ואף הגדת עתידות. עוצמתם של הקלפים מאפשרים לאדם התפתחות אישית ורוחנית המעניקה נקודת מבט נוספת על החיים בפן המעשי והרוחני. הקלפים מייצגים חלקים שונים של האדם מתוך הבנה שהאדם הוא יצור הוליסטי הבנוי מחלקים ורבדים שונים, הכוללים אישיות, מצבים שונים מחיי היום יום, תשוקות ורצונות. הטראוט מסייעות לנו להבין את עצמנו טוב יותר ולהניע תהליכים לקראת הבקשה שטמונה בכל אחד מאיתנו – להיות מאושרים.

קלפי הטארוט ריידר. צילום עצמי

קלפי הטארוט ריידר. צילום עצמי

במהלך השנים, חן צברה ניסיון רב ולא הפסיקה ללמוד גישות רוחניות ושיטות טיפול שונות בכדי להתמקצע. ביניהן למדה קבלה, אבני קריסטל, גרפולוגיה, קלפי ע-ב שמות, תקשור באמצעות מטוטלת, קלפי תהילים, אורתופדיה רגשית ועוד. את כל הגישות היא משלבת במהלך הפגישות בהתאמה לאדם שמבקש ייעוץ והכוונה. "במהלך הפגישה מתקבלת תמונה מלאה על מצבו של האדם", מסבירה חן. "בין אם מדובר בשאלה הרת גורל ובין אם מדובר בנושאים יומיומיים, אני מתאימה את המידע שאני מעניקה למי שיושב מולי על פי יכולת ההכלה שלו באותם רגעים".

הגישה שאליה חן מחוברת במיוחד היא גישתם של "טאלוס ישראל", מרכז רוחני שטוען שבני ישראל הם צאצאים של אנשי אטלטניס ולאמוריה ומטרתם לאהוב כל האדם באשר הוא ללא קשר לדת וגזע ומין. ואכן, את האהבה והנתינה ללא גבולות של איילת חן ניתן להרגיש בשניות, עוד בשיחת הטלפון הראשונה ולאורך כל המסע.

באילו קלפי טארוט את משתמשת במהלך הפגישות ומה עוצמתם?

"יש מעל ל-5000 סוגים של קלפי טארוט. הקלפים שאני משתמשת בהם הם קלפי הריידר, הקלפים הבסיסיים שמעוצבים על פי סיפורי המיתולוגיה היוונית. כולם טועים לחשוב שמטרתם של קלפי הטארוט היא לחזות את העתיד, אבל האמת היא שהם עוזרים לאדם להפיק את המיטב ממה שהבורא והיקום נתנו לו, בהתאמה למה שהנשמה צריכה".

קלף 2 מוטות המסר השואל חושב על שינוי מבצע תחילה של שינוי הוא עוד לא יודע מה תהיה התוצאה. באדיבות איילת חן

קלף מוטות המסר – השואל חושב על שינוי מבצע תחילה של שינוי הוא עוד לא יודע מה תהיה התוצאה. באדיבות איילת חן

מה קורה בפועל בזמן פגישת קריאה בקלפים?

"אדם יכול להגיע אלי לפגישת ייעוץ של שעתיים או להגיע עם שאלה ממוקדת לשיחה טלפונית. בדרך כלל אני מתחילה מפרישה קלטית (פרישת היכרות) ומשם אנחנו מתמקדים לנושא שמעניין את הלקוח. זו יכולה להיות למשל שאלה כמו: 'אני מתלבט אם לצאת לדרך עצמאית או להישאר במקום העבודה שלי', או בנושא זוגיות: 'בת הזוג שלי לא מעוניינת בי יותר מה עליי לעשות'. בסופו של דבר אני מאמינה שאני צינור – ייעודי הוא לשקף את מה שהקלפים מראים.

"זה דומה לאדם שהולך ברחוב ופתאום נופל לבור. אחרי פעמיים-שלושה הוא יזכור היכן נמצא הבור ויגן על עצמו. אותו דבר עם הקלפים; באמצעותם, אני מזכירה לבן אדם מולי את מה שהוא כבר יודע אבל קצת שכח. לכל קלף יש את המשמעות שלו כאשר החיבור ביניהם מייצר אינטרקציה שמאפשרת לאדם להבין את עצמו טוב יותר".

קלף יום הדין - האות העברית היא האות ש המשמעות שהשואל חש התעוררות התפכחות שתביא אותו לאחר שהכיר את עצמו לעומק לקבל החלטות חשובות מאוד. באדיבות איילת חן

קלף יום הדין – האות העברית היא האות ש' המשמעות שהשואל חש התעוררות והתפכחות שתביא אותו לאחר שהכיר את עצמו לעומק, לקבל החלטות חשובות מאוד. באדיבות איילת חן

האם הקלפים יכולים לתת רמזים על מצב בריאותי?

"הקלפים יכולים להראות סימנים מבחינה בריאותית, אבל אני לא נכנסת לזה כי אני לא רופאה. זה חלק מהאתיקה המקצועית שלי".

ומה תגובות הלקוחות אחרי המפגש?

"בדרך כלל לוקח להם זמן לעכל את כל המידע. כמעט תמיד לאחר יומיים אני מקבלת שיחת טלפון לגבי התחושות שחוו. אחרי מספר חודשים מעדכנים אותי בדרך כלל מה התרחש וכיצד הם התקדמו עם התהליך. הקשר עם הלקוחות לעולם לא נגמר. אנחנו תמיד בקשר אוהב וקרוב".

מה האני מאמין שלך?

"לכל אחד מגיע להמריא. תמיד יהיו אתגרים, אבל עם הכוונה נכונה אפשר לעלות על הגל. זו השליחות שלי – לעזור לאנשים לחבר את הפאזל".

איילת חן, מיסטיקנית וקוראת בטארוט
טלפון: 050-9770080
קישור לפייסבוק
קישור לדף העסקי 

איילת חן - קוראת בקלפי טארוט. צילום עצמי

איילת חן – קוראת בקלפי טארוט. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר