אחוזה רעננה צילום עזרא לוי
אחוזה רעננה צילום עזרא לוי

איך מסכמים את השנה הראשונה של ראש העירייה ומועצת העיר? "יש פעילות תרבותית, אבל הארנונה ממשיכה לעלות"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה בשבוע, והפעם: איך אתם מסכמים את השנה הראשונה בקדנציה של ראש העירייה ומועצת העיר?

פורסם בתאריך: 25.10.19 09:01

לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

עו"ד לימור גוטהולץ

“בתום שנת כהונה של ראש העיר ומועצת העיר אפשר לראות שיש דגש על הפעילות התרבותית בעיר, הרבה אירועי קיץ, פעילויות לנוער ועוד אירועים במגוון תחומים מושקעים פתוחים לציבור. מנגד יש נושא שיש לטפל בו ולתת עליו דגש וזה תעריפי הארנונה שממשיכים לעלות. תעריפי הארנונה הגבוהים שהובילו למחאה ציבורית גם ברמה הארצית ולאחרונה הייתה התייקרות נוספת, אני חושבת שזה נושא חשוב שנוגע לכל תושבי העיר ולכן יש לתת לו מענה מתאים בהקדם”. (לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין בתחום האזרחי ומקרקעין)

יוסי גולן

יוסי גולן צילום עדו גולן

“תושבי רעננה מהמגזר הדתי שהחרימו את איתן גינזבורג בבחירות בשל אורח חייו , קיבלו סטירה מצלצלת בחודש יוני האחרון בדמות מצעד הגאווה הראשון ברעננה. אמנם ללא הנפת דגל הגאווה על בנין העירייה וללא תמיכה עירונית, אך ייאמר לזכותו של ראש העיר חיים ברוידא, שהוא לקח סיכון גדול והלך עם זה עד הסוף ובהצלחה רבה. למרות זאת, השקיפות שהובטחה לנו על ידי כל המועמדים למעשה לא קיימת. למעט החלטתו בלחץ הבחירות של ראש העיר הקודם, איתן גינזבורג, שאישר צילום ושידור ישיר של ישיבות המועצה, אני לא רואה שום שקיפות. ראש העיר ברוידא מפרסם כל שבוע מידע ממוחזר על כל ההופעות והפעילויות שנעשו, אך אין בזה שום שקיפות למעט האדרת שמו. מה שכן הייתי רוצה לראות זה למשל את פרוטוקול ישיבת העירייה מתפרסם בדף של ראש העיר. או למשל, את עלותן הכספית של הופעות האומנים בקיץ שהיו ברמה גבוהה ובכמות נכבדת. ברוידא צריך לפרסם גם החלטות שנתקבלו בוועדות השונות על הדף האישי שלו. כמנהל פורום תושבים ברעננה, אני עוקב אחר תגובות התושבים שמלינים על העלאת הארנונה, על תשלום בעבור חניה ברעננה”. (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל "פורום תושבים ברעננה" ומנהל חברת ביובית המקורית)

חננאל שלומי

חננאל שלומי

חננאל שלומי

“כדי לבחון ולסכם את השנה הראשונה של ראש העיר אשר חדש בתפקידו, צריך להיות אובייקטיבים ולהבין כי יש תקופת הכשרה למידה והתארגנות. בכל זאת אי אפשר להתעלם שעל הגה העיר יושב ראש עיר שאכפת לו, אשר ראה את הבור בתקציב והבין שצריך להדק חגורה ולחתור לאיזון בקופה הציבורית, והוא מבצע זאת למרות מחאה של תושבים שאינם בקיאים בבור הגדול שקיבל. ניתן לזקוף לזכותו כי במקביל, העיר מקבלת טיפול וטיפוח סביבתי וגם אירועים קהילתיים ומופעים מתקיימים. מה שעוד לא ראינו זה את שבילי האופנים אשר צפויים לרשת את העיר. כמו כן, גם לא רואים את אכיפת האופניים החשמליות. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בשנה השנייה”. (חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה ‘אחוזת הלחם’)


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. ממש כיף....

    בשנה האחרונה יש בעיר הרגשה של חוץ לארץ . האזור שמתחיל מרחוב רמבם מזרחה נראה כמו הפרברים של ניו דלהי.
    בברנר 6 פתחו פאב והאזור התמלא שיכורים וריח שתן .
    מכוניות חונות על מעברי חציה והאכיפה מאוד נחמדה אליהם.
    רעש כל הלילה ובמוקד 107 ישנים.
    בעלי העסקים זורקים לרחוב מליון קרטונים בשבוע ואף אחד לא דורש מהם למחזר , מזל שיש רוח שמעיפה את הקרטונים ומפזרת במידה שווה בכל האזור.
    צואת כלבים כבר אמרתי ?
    נמאס
    אין בעל הבית
    אין טעם להמשיך בין כה וכה לט יהיה שינוי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר