אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

בעקבות תלונות רבות על חברת מטרופולין: תושב העיר משה הרשקוביץ פנה ישירות לשר התחבורה, וגם קיבל תשובה

משה הרשקוביץ, סטודנט צעיר מרעננה, החליט לפנות לשר סמוטריץ' בנוגע לתפקוד החברה לאחר שנתקל בתלונות רבות בפורומים העירוניים. להפתעתו, השר הגיב במהרה. כעת הוא אוסף תלונות מתושבי העיר

פורסם בתאריך: 4.11.19 13:45

בשבועות האחרונים, עולות תלונות רבות מצד תושבים בפורומים העירוניים על עיכובים ואיחורים בקווי האוטובוס של חברת "מטרופולין", החברה האחראית על רוב התחבורה הציבורית ברעננה. משה הרשקוביץ, צעיר מרעננה, נתקל פעמים רבות בתלונות מסוג זה, והחליט לפנות בעצמו לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בעניין תפקוד החברה בעיר. להפתעתו, נענה במהרה.

"אני משתמש בתחבורה הציבורית המון בשנים האחרונות", מספר הרשקוביץ בן ה-24, "ובשנתיים האחרונות, זה כבר נהיה כאב ראש להשתמש בתחבורה של מטרופולין. אי אפשר לסמוך על האוטובוסים, הם מאחרים, לא מגיעים. אשתי ואני מתחלקים ברכב, וגם היא תלויה בתחבורה הציבורית שלהם. לפני כמה שבועות, זה הגיע למצב שהקווים שהיא תלויה בהם להגיע לעבודה מאחרים או לפעמים אפילו לא מגיעים, והיא הייתה מפספסת עבודה או מאחרת לעבודה בגלל זה. אמרתי לה שבטוח שלא רק לה זה קורה, ואז ראיתי בפורומים של רעננה שזה קורה לעוד עשרות אנשים. אז החלטתי פשוט לפנות לשר".

ההתכתבות בין משה הרשקוביץ לבין השר בצלאל סמוטריץ. קרדיט: משה הרשקוביץ

ההתכתבות בין משה הרשקוביץ לבין השר בצלאל סמוטריץ. קרדיט: משה הרשקוביץ

"שלחתי לו הודעה, ואמרתי לו שהמצב כבר נהיה גרוע והמון תושבים מתלוננים", מוסיף, "הוא הגיב מהר ואמר לי שיבדוק את הנושא. אמרתי לו שאעשה טבלת אקסל עם כל האיחורים והתקלות, ופרסמתי את הלינק לטבלה בקבוצות. תוך יומיים כבר מאה אנשים שלחו לי את התלונות שלהם. אני מקווה שעד סוף השבוע נגיע למסה רצינית של אנשים ואז אשלח לו. למען האמת, הופתעתי שהוא ענה, וגם כל כך מהר".

"הופתעתי שהוא ענה, וגם כל כך מהר". שר התחבורה בצלאל סמוטריץ. צילום דודו בכר

משה מספר כי תלונות רבות הגיעו אליו בנוגע לקווי 500, הכוללים את 501, 502, 510, 531 ו-572, לאחר שמטרופולין קיבלה את הזיכיון להפעילם בשבוע שעבר. גם בהרצליה השכנה, התקבלו לא מעט תלונות על אותם הקווים.

מטעם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נמסר: "שר התחבורה זמין ומשתדל לענות לכל פנייה. השר מאמין שיש ערך גדול לשמוע לא רק את גורמי המקצוע אלא גם האזרחים ואת העיתונאים ולהכיר את הצרכים בנושאי התחבורה גם מהשטח. את הפניות המקצועיות השר מעביר לגורמי המקצוע לבדיקה וכך גם יהיה בפנייה שהתקבלה".

בחברת מטרופולין בחרו להתייחס רק לתלונות הנוגעות לקווי 500, ומסרו בתגובה: "פעילות קווי 500 הושקה לפני ימים אחדים בלבד. מדובר בבעיות שהן בבחינת חבלי קליטה של הפעלת השירות שכן מדובר באופרציה גדולה ומורכבת. אנחנו ערים לכל התקלות, מודעים להן ומצרים מאוד על אי הנוחות שהן גורמות לנוסעים. מאידך, פועלים במרץ על מנת לתקן ולשפר, וסמוכים ובטוחים כי שיפור ניכר יורגש כבר בימים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרים

    אין מדובר בבעיה בגלל קווים חדשים. מטרופולין נותנים שירות גרוע ביותר. רק השבוע 2 אוטובוסים של קו 149 מכפר סבא לתל אביב לא יצאו לדרך. למה? ככה! התלוננתי במטרופולין אבל כמובן שלא קיבלתי תגובה. מדובר בקו וותיק מאוד ובעייתי שהנהגים שם עושים ככל העולה על רוחם. לא יוצאים לדרך או שיוצאים 3-4 אוטובוסים בו זמנית לאחר "שייבשו" את הנוסעים 30-40 דקות בתחנה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר