טכנאי מחשבים בשרון. (Shutterstock) צילום: Preechar Bowonkitwancha
טכנאי מחשבים בשרון. (Shutterstock) צילום: Preechar Bowonkitwancha

טכנאי מחשבים בשרון: הכירו את המומחים בתחום

אין יותר מתסכל מהסיטואציה בה המחשב שלנו ניזוק. מה עושים? ואיך בוחרים טכנאי מחשבים אמין ומקצועי? אספנו עבורכם את מיטב המומחים שיחזירו גם לכם וגם למחשב היקר שלכם את הנשימה - קבלו אותם

פורסם בתאריך: 6.11.19 11:59

כפיר שרון – "תקלות מאתגרות אותי"

דייג אוהב דגים? התשובה לשאלה זו טרם התבררה דיה, אבל לגבי כפיר שרון, טכנאי מחשבים עם ותק של 25 שנים, אין בכלל ספק: הוא אוהב תקלות, וכמה שהן יותר מסובכות, יותר טוב.

כשכפיר מגיע לבית הלקוח הוא תמיד יצטייד קודם כל ברכיב החשוב ביותר מבחינתו. ולא, לא מדובר בתוכנה מתוחכמת או כונן קשיח עם ליבה כפולה. הרכיב החשוב ביותר מבחינת כפיר הוא – סבלנות.

כפיר מסביר שמבחינתו, אחד הדברים החשובים ביותר אצל טכנאי מחשבים, מעבר לידע הרב והניסיון העשיר שנצבר עם השנים, היא היכולת להקשיב ללקוח, להבין את הבעיה במחשב לה הוא מחפש פתרון, ולעזור לו. כמי שמתמחה בעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת, וכבעל מקצוע שעבורו השירות מהוות את הבסיס של עבודתו, הוא לעולם לא ייתן לחוש הטכני שלו להשכיח ממנו את העובדה שלא כולם מבינים את עולם התוכן שלו כמוהו. כפיר מבין שלקוחות רבים הנזקקים לטכנאי מחשבים הם מאותגרים טכנולוגית ועבורם כל מה שנמצא בתוך קרביו של המחשב הוא סוד בלתי מפוענח. כפיר, בנינוחות וברוגע שהוא מגייס עבור כל מחשב ולקוח שבטיפולו, מסביר, מנחה ומדריך.

תיקון עד הבית

בעולם המחשבים של היום, רוב התיקונים נעשים בבית הלקוח; תיקון בעיות ברשת, שיחזור מידע, החלפת רכיבים – כל הפעולות הללו, שעבור מי שאינו בקי ברזי המחשב הן עולם נסתר, ניתנות על פי רוב לטיפול ביתי יעיל. גם התקנות שונות, כגון של מוצרי מיקרוסופט, נגישות באינטרנט ואין צורך בדבר מלבד ראש ממוחשב וידיים מיומנות, בדיוק כמו אלה שכפיר מעמיד לרשות לקוחותיו כשהוא מגיע אליהם הביתה. מי שזקוק לפתרון מהיר יכול אף להתקין אפליקציה דרכה יכול כפיר להיכנס למחשב הביתי מכל מקום ולטפל בתקלה מרחוק, ללא הצורך להמתין לבואו.

תיקונים גדולים יותר כגון תיקון מסך של לפטופ או החלפת רכיבים לא תקינים מצריכים בדרך כלל אשפוז של המחשב במעבדה. גם במקרה זה, כפיר מגיע לבית הלקוח, לוקח את המחשב ומחזיר אותו אחרי התיקון.
התקלה וההקלה

כפיר, כמו שאמרנו, הוא חובב תקלות מושבע. כשהוא נתקל בתקלה מאתגרת במיוחד, וכולנו יודעים כמה מחשבים יכולים להיות מאתגרים או שמא מעצבנים, הוא לעולם לא ירפה ולא יוותר עד שימצא מה בעצם, המחשב, הרשת או רכיב נסתר כלשהו, ניסו להגיד לו. כשהוא פותר תקלות עיקשות במיוחד, הוא חש סיפוק – הן בשל האתגר איתו הוא התמודד, והן לאור העובדה שהוא הצליח לעזור ללקוח.

בשביל כפיר, כשלקוח מרוצה מטיפול, זה הדבר המתגמל ביותר בעבודה. וכשהוא עושה עבודה עבור לקוח, חשוב לו גם לוודא שהלקוח יבין מה קרה ואיך נפתרה הבעיה.

כפיר שרון – כל השירותים

• טיפול בתקלות רשת ביתית/עסקית – איתור תקלות רשת, החלפת מכללים וטיפול בתקלות ברשת בבית או בעסק.
• הדרכות אישיות
• מכירת מחשבים וציוד היקפי – מכירת כל סוגי הציוד ההיקפי למחשבים, אופציה לליווי לקוח וייעוץ

כפיר שרון – טכנאי מחשבים
טלפון – 052-4500900
קישור לאתר  
קישור לפייסבוק  

צילום: אריה שרון

צילום: אריה שרון


ראובן טילקין – הלוחש למחשבים

לראובן טילקין, טכנאי מחשבים ותיק, ניסיון של כמעט 30 שנה בתחום. ראובן מתמחה בניהול רשתות לעסקים קטנים, הקמה ושדרוג מערכות WIFI, תיקון מחשבים, תיקון והחלפת דיסק קשיח, שדרוג מערכות הפעלה ועוד. ראובן אוהב מחשבים, ולדעת לקוחותיו המרוצים נראה שגם המחשבים אוהבים אותו.

ראובן מעניק שירות תיקונים ותמיכה בבית הלקוח או במעבדה שלו, בהתאם לצורך. בזכות ניסיונו רב השנים, הוא מתמחה בקשת רחבה של משימות: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תמיכה בשרתים, מחשבים ניידים ונייחים. בנוסף, ראובן מספק שירותי גיבוי, שיחזור והצלת מידע ובקי בכל תוכנות מיקרוסופט.

השרת והרשת

אם אתם מחפשים מי שיבצע עבורכם התקנות מערכות מולטימדיה ורשתות WIFI לבית ולעסק, כדאי שתדעו כי ראובן בוחר בקפידה את הספקים והחומרה בהתאם לתקני האיכות המחמירים ביותר ולפי הצרכים הפרטניים של כל לקוח ולקוח.
בנוסף לשירותים אותם הוא מספק לעסקים ולחברות, ראובן מעניק שירות מקצועי ומסור גם ללקוחות במגזר הפרטי.

איבדתם את סיסמת הכניסה למחשב בבית? ראובן יוכל לעזור לכם לשחזר אותה. משימות מאתגרות במיוחד מעניקות לו סיפוק של ממש, כמו התמודדות עם הארד דיסק סורר שהחליט להקשות עליכם את החיים, רשת WIFI שחדלה לפעול ועוד. השילוב הייחודי של הניסיון רב השנים, והחוש הטכני המיוחד של ראובן, מעניקים ללקוחותיו יתרון מנצח המשלב מקצוענות מהמעלה הראשונה ושירות אישי, אכפתי וסובלני במיוחד.

חולק שליטה

מכירים את זה שהמחשב נתקע דווקא ברגע הקריטי בו כמעט סיימתם את המסמך המורכב והמסובך ונותר פרט קטן אחרון לפני שתוכלו לשגר אותו? או שבדיוק לפני שעת המצגת החשובה קרס משהו שאין לכם מושג מהו ונשארתם ללא שליטה על המחשב? ונכון שזה תמיד קורה בדיוק בשעות בהן הטכנאי לא יכול להגיע אליכם? ובכן, לראובן יש פתרון גם לזה. באמצעות שליטה מרחוק, וללא צורך בהורדת מסובכות של תוכנות מתוחכמות, ראובן יוכל לחלוק אתכם את השליטה על המחשב ולפתור את הבעיה מבלי שיצטרך להגיע אליכם.

ככלל, רוב העבודה נעשית בבית הלקוח, או בשליטה מרחוק. למעבדה יגיעו רק המחשבים הדורשים עבודה פנימית עם חלקי חילוף.

את שירותיו של ראובן, הן ללקוחות פרטיים והן עסקיים ניתן לקבל במסלולים שונים, לנוחות הלקוח: תשלום לפי קריאה, בנק שעות או מנוי חודשי. ראובן מאמין ומיישם שירות טוב וקשוב, ועבורו, לקוח מרוצה שקיבל טיפול יעיל ומסור הוא חוויה מספקת, המחזקת את המוטיבציה של ראובן להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוח ולקוח

ראובן טילקין, טכנאי מחשבים
טלפון: 054-4810877
קישור לאתר 

צילום: נעם אופק

צילום: נעם אופק

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר