עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

טרגדיה גדולה: עובד העירייה דוד ישר הובהל לבית החולים בגלל תאונת עבודה ונפטר

ישר ז"ל, בן ה-66, עובד אגף הלוגיסטיקה בעיריית רעננה, הובהל לבית החולים מאיר לאחר שנחבל בתאונת עבודה בשבוע שעבר. הוא נפטר לפנות בוקר בבית החולים. גיסו: "אין אנשים כמוהו"

פורסם בתאריך: 10.11.19 12:40

עדכון אחרון: 12.11.19 13:43

הלם בעיריית רעננה: עובד אגף הלוגיסטיקה, דוד ישר ז"ל בן ה-66, נפטר ביום ראשון האחרון לפנות בוקר בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. ישר הובהל לבית החולים ביום רביעי, 6 בנובמבר, בשעת צהריים בעקבות תאונת עבודה במהלך עבודתו. ממד"א נמסר כי הוא הובהל לבית החולים במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות בפלג גוף עליון, שנגרמו כנראה מנפילה של חפץ שגרם לפציעתו. לאחר שאושפז במחלקת טיפול נמרץ, הלך ביום ראשון בבוקר דוד לעולמו.

"הוא הובהל לבית החולים, לאחר שנפלו עליו פלטות עץ", אומרת מרים כחלון, חברת המשפחה, "הבנתי שאחת הפלטות גרמה לו לשבר בצלעות, ואחת גרמה לפגיעה פנימית בריאות. הוא היה בטיפול נמרץ כמה ימים, ולצערי לפנות בוקר, בארבע בבוקר, הוא הלך לעולמו. הוא היה צריך לצאת לפנסיה אוטוטו. אני בהלם. אנחנו היינו כמו משפחה. הוא בן אדם טוב, נשמה טובה. הבן שלי עבד איתו בקיץ בתור תלמיד. הוא אהב לעזור, בחור סבלני, שאוהב להקשיב. מסכן שלי".

"יש שיר שמלווה הרבה אנשים כמוהו. 'איפה יש אנשים, כמו האיש ההוא'", אומר גיסו של ישר, משה מזרחי, "ובאמת, אין אנשים כמוהו. אתה לא תשמע מילה אחת רעה עליו. הוא נשוי לאחותי עוד לפני שאני התחתנתי, כבר כמעט ארבעים שנה. אין אנשים כאלה. גם בחייו לא דיברו עליו אף פעם לשון הרע".

מבית החולים מאיר נמסר בתגובה: "המטופל אושפז בעקבות חבלה. היה יציב לאורך ימי האשפוז עד החמרה פתאומית בלילה. על אף נסיונות ההחייאה המאומצים החולה נפטר".

הלוויתו של דוד ישר ז"ל תתקיים היום, שלישי, 12 בנובמבר, בשעה 15:00 בבית העלמין בכפר נחמן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קרוב משפחה

    דוד ישר מלך ישראל
    פשוט לא לאמין
    בנאדם זהב, רק חיפש לעזור לכולם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר