גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה

בתחילת דצמבר: ההסתדרות הכריזה על שביתה בגני הילדים ברעננה

הסתדרות המורים הודיעה על סכסוך עבודה עם עיריית רעננה. הסיבה לסכסוך: ניוד סייעות בין הגנים שגורם לטענת ההסתדרות לחוסרים בכוח האדם בגני הטרום טרום חובה. עיריית רעננה מכחישה כי ישנם חוסרים בגנים אלה

פורסם בתאריך: 20.11.19 14:05

הסתדרות המורים הודיעה ביום ראשון האחרון על סכסוך עבודה עם עיריית רעננה, ועל כוונתה להשבית את צוותי הגנים בגני הילדים ביום שני, 2 בדצמבר. במכתב שנשלח למשרד העבודה והרווחה מטעם יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, נטען כי סכסוך העבודה נגרם כתוצאה מניוד סייעות על ידי עיריית רעננה בין הגנים, שמוביל לחוסרים בגני הטרום טרום חובה.

"עיריית רעננה, פועלת בכל הקשור לסייעת השנייה בגני הילדים בגילאי 4-3, באופן שפוגע קשות בתנאי העבודה של הגננות בעיר וזאת חרף פניות בעל פה ובכתב בנושא ולמרות שהתקן מחייב הפעלת הגן בהרכב של גננת ושתי סייעות. עיריית רעננה, לא שולחת תמיד סייעת מחליפה לסייעת נעדרת או מוציאה סייעת מגן ומעבירה אותה לגן אחר, כך שהגן נותר לפעול כשתקן חסר.

"משרד החינוך למצער, נמנע מכל מעורבות ואינו פועל להגנה על הגננות המועסקות על ידו ו/או על שמירת התקן המחייב. הסתדרות המורים כאמור פנתה בעל פה ובכתב, אך למרות זאת העירייה ממשיכה בהתנהלות כאמור".

כזכור, זה לא הסכסוך הראשון שהתרחש לאחרונה בין הסתדרות המורים לבין עיריית רעננה. רק היום פורסם לראשונה ב-"צומת השרון", כי הסתדרות המורים קראה לגננות משרד החינוך ברעננה לא להגיש ארוחות צהריים, אם ישנם חוסרים או עיכובים במשמרת הצהריים בגני היול"א, שמורכבת מגננות וסייעות עובדות עירייה.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "בגני הילדים ברעננה לילדי טרום-טרום חובה (גילאי 3) תמיד נוכחות שתי סייעות. מגנים אלה לא מנוידות סייעות למלא מקום בגנים אחרים ותמיד נשלחות ממלאות מקום לסייעות השניות, במידה והן ונעדרות מיום עבודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבא לילד/ה בגן ילדים ברעננה

    סייעות? באמת? זו הבעיה בגנים ברעננה?
    זה שיש גננת (כן, כן של משרד החינוך) בגן עירייה שתופסת בחוזקה ילדים (עד כדי השארת סימן, אגב הוגשה תלונה למשטרה), צועקת על הילדים בטירוף, משרירה שקט מופתי בזמן הארוחות ואף צועקת על הצוות (תוך שמשתמשת במילים שחא יאה לפרסם כאן) זה בסדר?
    לא העירייה, לא המפקחת ולא משרד החינוך לא עושים דבר וחצי דבר בנדון.

    תתעוררו כבר קיבינימט

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר