שופינג צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
שופינג צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מה עדיף, חנויות אופנה או אינטרנט? | "קונים רבים עדיין מעדיפים את הדרך המסורתית"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: איפה לדעתכם כדאי יותר לקנות היום - בחנויות אופנה או באינטרנט?

פורסם בתאריך: 5.12.19 13:37

יוסי גולן

יוסי גולן צילום עדו גולן

"על מנת לבדוק היכן כדאי לקנות ברשת או בחנויות התייעצתי עם עידו ולירון, הילדים הבוגרים שלי. מסתבר שבנים קונים ברשת בעיקר מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגאגדג'טים ואילו בנות קונות בעיקר מוצרי איפור, קוסמטיקה, נעלי ספורט ומשקפיים. אני עצמי קונה ברשת בעיקר אספקה טכנית לעבודה שלי. מהניסיון שלי, המחירים ברשת נמוכים לפחות ב-50 אחוז מהמחירים בחנויות. עיקר ההבדל במחירים הוא בתחום האיפור והקוסמטיקה, כאשר ניתן למצוא ברשת מחירים נמוכים ב-300 אחוזים מהמחירים בחנויות. אז אם יש לכם זמן וסבלנות קנו ברשת, ותודה לשר האוצר משה כחלון ולשר הכלכלה אלי כהן, שקידמו את הקניות ברשת". (גולן, תושב רעננה, הוא מנהל "פורום תושבים ברעננה" ומנהל חברת ביובית המקורית)

שני דימנט

שני דימנט

שני דימנט

"כולם מדברים על קניות באינטרנט, והיום כמעט ואין רשת אופנה שאין לה אתר אינטרנט לרכישת מוצרים אונליין, אבל קונים רבים עדיין מעדיפים את הדרך המסורתית של להגיע לחנות ולמדוד את הבגדים במקום. לרכישת בגדים בחנויות אופנה בקניונים או ברחוב יש כמה יתרונות בולטים. הראשון הוא כמובן האפשרות למדוד את הבגד ולראות איך הוא נראה עלינו ולא על הדוגמנית הדקיקה שמדגמנת באתר. יתרון נוסף לרכישה בחנות הוא שאתם יכולים להתרשם מהאיכות של הבגד, מהצבע והגזרה האמיתיים שלו, ללא עיוותים שיוצרים צילומי הסטילס באתרי האינטרנט. ויש כמובן את עניין השירות שמקבלים מהמוכרים בחנויות. עוד יתרון הוא מדיניות החזרה ברורה, שבישראל מעוגנת בחוק על פי סוג המוצר. מצד שני, לשופינג אונליין של בגדים יש כמה יתרונות ברורים. אין שעות פתיחה. אתם קונים מתי שמתאים לכם, ורוב האתרים זמינים לרכישה 24/7. המגוון אינסופי. יש משלוח עד הבית. ואני? יש לי מספר חנויות בוטיק מצומצם אליו אני מגיעה לעתים. כן חשוב לי השירות, אני יודעת שהמוכרות יודעות בדיוק מה להציע לי ולהכריח אותי למדוד, ואיכשהו הן תמיד צודקות. אני מעדיפה את היחס, השירות והמדידה על פני הרשת". (דימנט, תושבת רעננה, היא פעילה במועצת הנשים של העיר)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

"אני חושבת שקנייה באינטרנט, אמנם זולה יותר, אך בחנויות אתה זוכר למדוד ולבחון מקרוב את מה שאתה קונה. אמנם חנויות לא יכולות להתחרות במחירים של קניות ברשת, בגלל שאתרי האינטרנט לא סובלים מעלויות של מקום ונציגי מכירות, אבל מצד שני, קשה לאמוד תחליף של תאי מדידה ובדיקה של הפריטים שאתה קונה במו עיניך ובמו ידיך". (קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר