חנויות אופטיקה בשרון. תמונה מshutterstock By Romanets)
חנויות אופטיקה בשרון. תמונה מshutterstock By Romanets)

לראות עין בעין: חנויות אופטיקה בשרון שכדאי להכיר

תוהים איפה לקנות את משקפי הראייה הבאים שלכם? יצאנו להכיר את חנויות האופטיקה המובילות באזור השרון

פורסם בתאריך: 5.12.19 17:40

נועם לוין אופטומטריסט קליני ברעננה

לוין, חבר במועצת האופטומטריסטים בישראל, מציע במרפאה הנושאת את שמו שירות אישי ומקצועיות חסרת פשרות שמזכים אותו כבר למעלה מ-20 שנה בביקורות חיוביות רבות מצד המטופלים שמגיעים אליו

אם אתם מנסים לקרוא את הטקסט שלפניכם אבל לא ממש מצליחים, או לחילופין אם קריאה בספר האהוב עליכם גוררת אחריה כאבי ראש, כנראה שיש לכם בעיה מסוימת בראייה. ובמקרה כזה כדאי להגיע למומחים כדי שיבדקו אתכם ויציעו את הפתרון הטוב ביותר, בדיוק כמו נועם לוין – אופטומטריסט קליני ברעננה.

נועם לוין הוא אופטומטריסט קליני בוגר לימודים אקדמאים באוניברסיטת בר אילן, בעל רישיון מטעם משרד הבריאות וחבר במועצת האופטומטריסטים בישראל.

נועם לוין אופטומטריסט קליני. צילום באדיבות הלקוח

נועם לוין אופטומטריסט קליני. צילום באדיבות הלקוח

כבר למעלה מ-20 שנה הוא משמש כאופטומטריסט קליני אישי ומנהל את המרפאה הנושאת את שמו ברעננה. שם הוא מעניק יחס אישי ושירות מקצועי לאוכלוסייה הבוגרת בגיל 22 ומעלה, תוך שימוש בציוד מתקדם במטרה להגיע לתוצאות מושלמות ומדויקות בכל בדיקה.

"אני מגדיר את המרפאה שלי כקליניקה לבדיקות ראייה מעמיקות יותר", מסביר לוין. "כל בדיקה שלי היא בתיאום טלפוני מראש כך שאי אפשר להגיע בכל שעה שרוצים. בזכות זה הטיפול שלי הרבה יותר אישי ולראייה הביקורות הטובות הרבות שאני מקבל".

מי שיגיע לנועם לוין יוכל לרכוש אצלו את כל המוצרים הקשורים לשמירה על בריאות העיניים, אבל המומחיות שלו היא בבדיקות הקפדניות יותר ובהתאמת עדשות מגע רגילות ומולטי פוקליות לצד התאמות של משקפי ראייה. והכל במחירים נוחים ומאד תחרותיים בהשוואה לשוק האופטיקה הקיים היום.

"מטופל יכול לעבור אצלי בדיקות למרכוז ראייה, בדיקות לקריאה, לבעיות מרחק, בדיקות לרישיון נהיגה ובדיקות ראייה קליניות", מדגיש לוין.

"בדרך כלל ברגע שאנשים סובלים מכאבי ראש או מאי נוחות מסוימת. או שהם לא רואים כל כך טוב כמו פעם אז הם פונים אליי. וישנו כמובן את נושא היחלשות השרירים בעיניים. אחרי גיל 45 עצמים הופכים להיות קטנים יותר מקרוב ואי אפשר לקרוא למשל, לכן יש צורך במשקפי ראייה. העין נחלשת ולא יכולה לתקן עוד את ההיחלשות של השריר אז צריכה להגיע עזרה חיצונית בדמות משקפיים. בכלל, ההמלצה היא לעבור בדיקת ראייה אחת לשנה באופן קבוע החל מגיל 45".

נועם לוין אופטומטריסט קליני. צילום באדיבות הלקוח

נועם לוין אופטומטריסט קליני. צילום באדיבות הלקוח

איך מבצעים התאמת עדשות למטופל?

"מרפאה צריכה להחזיק בציוד הדרוש לבדיקת משטח הקרנית והמבנה שלה. אחר כך מחליטים איזו עדשה מתאימה: רגילה או אופיס או מולטיפוקל . יש ברשותי מכשיר שבודק גם את כמות הדמעות בעין, ולפי המדד הזה אפשר גם להעריך איזה סוג עדשה מגע צריך".

מהם המדדים לבחינת חנות אופטיקה עבורי כמטופל?

"צריך לבדוק האם לאדם יש ראשון לעסוק באופטומטריה. דבר שני צריך להתרשם מחדר הבדיקה כשנכנסים פנימה, מהציוד, מהמכשור. לי, למשל, יש המון מצלמות שמאפשרות לי להסתכל אל תוך העין ולצלם את המשטח החיצוני שלה. יש לי גם מסך טלוויזיה שמראה למטופל בזמן אמת את מה שאני רואה אצלו במהלך הבדיקה".

לא אחת עולה השאלה בקרב מטופלים מה עדיף להם: משקפיים רגילים או משקפי שמש? לוין מסביר בדיוק על ההבדל בין השניים. "עדשת שמש פולרואיד עדיפה כי היא מקטבת", הוא מבהיר. "מורידה 50 אחוזים מקרינת השמש. הכל נמדד בסופו של דבר לפי צרכים. אם אני מאתר אצל המטופל נזקים שמקורם בקרינה שיוצאת מהשמש, UV, ההמלצה היא כמובן לבחור בעדשות עם ציפוי UV כדי למנוע נזק עתידי. עדשת UV  DEFENDER עם הגנה מספקת +420 CUT יכולה לתת הגנה טובה מהשמש ולא חייבים משקפי שמש".

אז אם אתם צעירים תושבי השרון שהשתחררו לאחרונה מצה"ל או בוגרים יותר, או לחילופין אם אתם חשים קצת קושי בקריאת העיתון ובזיהוי חפצים קרובים, תתקשרו לנועם לוין. בדיקה מעמיקה שלו תספק לכם את ההמלצה הטובה ביותר עבורכם, ואולי אפילו תוציא אתכם לדרך חדשה עם עדשות ותיקון ראיה הטוב ביותר עבורכם .

נועם לוין, אחוזה 198 רעננה מרכז גולן

טלפון ראשי:

072-3250616

054-3029339

שעות פעילות:

ימים א'-ו' בתיאום טלפוני מראש

לאתר הקליניקה

נועם לוין. צילום עצמי

נועם לוין. צילום עצמי


אופטיקה קמינסקי: אבחון בעין מקצועית

עופר ואורית קמינסקי הביאו למכון האופטיקה שהם מנהלים ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום, שמאפשר להם להציע את כל סוגי בדיקות הראיה וגם התאמת עדשות מגע במקצועיות ובשירותיות שלא תמצאו במקום אחר.

אנשים עלולים לטעות שעולם האופטיקה, הטומן בחובו את כל נושא התאמת העדשות ובדיקות הראייה, לא דורש רצינות ומקצועיות יתר על המידה. בפועל ההיפך הוא הנכון וכל ליקוי ראייה, קטן ככל שיהיה, דורש בדיקה מעמיקה בידי בעל מקצוע. ואם אתם תושבי השרון ומרגישים בצורך להגיע לבדיקה כדאי שתגיעו לאופטיקה קמינסקי בבני דרור.

עופר ואורית קמינסקי, אופטומטריסטים בכירים, מנהלים את מכון האופטיקה הנושא את שמם כבר למעלה מ-20 שנה. היא חברת מועצת האופטומטריסטים בישראל, הוא בוחן מטעם משרד הבריאות במבחני אופטומטריה. שניהם קיבלו את השכלתם בתחום באיטליה ומשם הביאו מקצועיות חסרת פשרות לתחום הזה כאן בישראל.

"אנחנו אופטיקה מקצועית שנותנת פתרון לבעיות ראייה שונות ומגוונות", מדגיש עופר. "אנחנו מקפידים על היסודיות ועל האיכות של בדיקת הראייה, וגם של המוצר הסופי שהוא משקפי הראייה, הקריאה או המולטיפוקל. אנחנו מומחים בהתאמת משקפי מולטיפוקל".

צילום: יעל בר-פסח

אורית קמינסקי. צילום: יעל בר-פסח

מה הבדיקות המרכזיות שאתם מציעים למטופלים?

"אנחנו מבצעים את כל סוגי בדיקות הראיה החל בפשוטות ביותר ועד למורכבות ומטפלים גם בחולי קרטוקונוס, שהטיפול וההתאמה של המשקפיים והעדשות עבורם מסובך יותר. אנחנו מתאימים עדשות מגע מכל הסוגים, גם עדשות קשות וגם עדשות מגע בייצור מיוחד. אנחנו מציעים בדיקות ראייה החל מילדים ועד לקשישים, עובדים עם כל קופות החולים ויש לנו הסכמים ישירים עם מכבי והכללית. אנחנו חלק מרשת האופטיקה של שתי קופות החולים הגדולות במדינה".

מתי מטופל צריך לשקול להגיע אליכם לבדיקה?

"אם אתם מרגישים שהראייה לא חדה כמו פעם. אם אתם חשים במאמץ בעיניים בזמן קריאה, או בכאב ראש בזמן שאתם מנסים להתמקד במשהו. לפעמים לוקח זמן מה עד שאדם חש בזה. כשאתה מרגיש שאתה מאמץ את העיניים בעבודה מול מחשב מומלץ להגיע לבדיקה אצל אופטומטריסט מורשה. כשמדובר בלקות ראייה אנחנו צריכים להיות הכתובת הראשונה".

כאן עופר מדגיש נקודה שבה הציבור נוטה לבלבל בין הצורך לגשת לרופא או לבדיקת ראיה אצל אופטומטריסט."אנחנו אמונים על אבחון לקויות ראיה ומתן מענה אופטי ראוי. רופא עיניים מטפל בעיקר במחלות, בזיהומים ובדלקות", מדגיש עופר. "כדי לבצע בדיקת ראייה יסודית והתאמת משקפיים צריך הרבה זמן. בסוף האחריות על המוצר הסופי היא בידי זה שבודק אותך ומייצר את המשקפיים עבורך. יש שיתוף פעולה הדוק בינינו לבין רופאי העיניים בסביבה ואם אתה מגיע אליי ואני מזהה בעיה רפואית אני מפנה כמובן לרופא, וזה קרה לא אחת. באותה מידה רופא מפנה אלינו אנשים שצריכים בדיקת ראייה".

מה תחום ההתמחות שלכם שמבדיל אתכם מאחרים?

"ההבדל הוא שאנחנו מקצוענים וקפדנים, לא מסתפקים בהעתקת המרשם וסימון וי, אלא שמים לב לתלונה שלך ובודקים אותך יסודית, מודעים לאחריות שבידינו. אנחנו מתמקצעים בפתרון בעיות יותר סבוכות כמו עדשות מולטיפוקל מיוחדות ופתרונות מורכבים בעדשות אופטלמיות ובעדשות מגע.

"ההבדל בנינו לאחרים שאנחנו יודעים לטפל היטב בכל 'החבילה' כלומר להתחיל עם בדיקת ראיה טובה, להמשיך עם התאמה נכונה של המסגרת לפנים כדי שתחמיא לך ותשמח אותך וכלה בבחירת עדשות דקות, מרכוז וכיול המשקפיים לתחושת נוחות לאורך זמן. ברמת השרות אנחנו ניחנו בסבלנות כמעט אינסופית ואנחנו פותרים בעיות הרבה אחרי שאחרים הרימו ידיים.

"אנחנו מביאים איתנו ותק מקצועי של למעלה מ-25 שנים בתחום האופטיקה, שירות ברמה אחרת עם מתן תשומת לב מלאה, מחירים הוגנים ואיכות ללא פשרות. המטרה בסוף היא לשמח את הלקוח ולהוציא אותו מרוצה. זה חלק מהמוניטין שלנו".

אז אם אתם תושבי השרון והיתה לכם התלבטות לאיזה מקום כדאי לכם להגיע כדי לעשות טוב יותר עבור העיניים שלכם, חסכנו לכם את ההתלבטות. כל היתרונות שתקבלו באופטיקה קמינסקי הופכים את המקום לשווה ביותר עבורכם מכל הבחינות.

אופטיקה קמינסקי
כתובת: קניון דרורים בני דרור
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 9:30 עד 21:00
שישי 9:30 עד 15:00
מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת
טלפון:09-7964465
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

צילום: יעל בר-פסח

עופר קמינסקי. צילום: יעל בר-פסח


 אופטיקה ליין בשרון: רואים את כל הבעיות

יש רשת אחת באזור השרון שיודעת להתעסק גם עם בעיות הראייה הקשות ביותר וגם להציע את המוצרים היומיומיים לאוכלוסייה הרגילה, כזו שרואה בלי בעיה מיוחדת. מדובר באופטיק ליין, שמפעילה סניפים ברעננה ובכפר סבא ומציעה מקצועיות יוצאת דופן וחשיבה מחוץ לקופסה.

יש חנויות ורשתות אופטיקה שנותנות ללקוח שלהם עוד מאותו הדבר בהשוואה למתחרים. אבל יש גם את רשת אופטיק ליין, שמפעילה סניפים ברעננה ובכפר סבא, שם נותנים מענה לאנשים שלא מצאו פתרון במקומות אחרים לבעיות הראייה שמהן הם סובלים."אנחנו מתעסקים עם המוצרים המיוחדים והבעיות הלא רגילות", מסביר אברהם דנש, מנהל סניף רעננה ברשת. דנש עצמו הוא אופטומטריסט קליני מוסמך, בוגר התואר המאוד מיוחד במדעים מדויקים מאוניברסיטת בר אילן. "הכוונה לאנשים עם פזילה, או לכאלה שחשבו שלא יוכלו עוד לראות ולא האמינו שיוכלו להמשיך להתנייד כרגיל. אנחנו נותנים להם את המענה כדי שימשיכו להתנהל בכוחות עצמם".

צילום: כהן פיימן

צילום: כהן פיימן

המסר שרשת אופטיק ליין מבקשת להעביר דרך עבודתה המקצועית והייחודיות שלה בפתרון בעיות, הוא שמי שמכבד את העיניים שלו צריך להיות מוכן להשקיע. ומי שרוצה לקבל אופטיקה אחרת ולא עוד מקום שרק יודע להכין משקפיים, שיבוא אליהם.
"אנחנו חנות בוטיק עם מסגרות מיוחדות שקשה להשיג בכל מקום", מבהיר דנש. "אנחנו נותנים גם אחריות מלאה לכל מוצר שלנו. גם אם אתה קונה מאיתנו משקפיים, מפיל אותם באוטו ודורך עליהם. אנחנו עדיין לוקחים את האחריות עלינו בדמות 80 אחוזי הנחה ל-14 חודשים ו-20 אחוז השתתפות על המסגרת. גם במקרים קיצוניים אנחנו נותנים ללקוח פתרון למשקף שקנה".

בכלל, מרכיב האחריות הוא מרכזי בהתנהלות של אופטיק ליין שמתייחסת ברצינות גמורה ללקוחות ובעיקר למשקפיים שלהם. "על עדשות אנחנו מציעים אחריות מלאה ללא תשלום ל-14 חודשים", ממשיך דנש. "אנחנו יודעים להיות מקצועיים וגם להציע מכשור מתקדם, כמו לדוגמה מיפוי קרנית. זו בדיקה שאפשר לבצע רק בבתי חולים."יש ברשותנו מכשירים מיוחדים כדי שנוכל לדייק עוד ולגלות את הבעיה של הלקוח ולתת מענה מדויק לצרכים. הידע שלנו מאוד רחב כי אנחנו מתעסקים בכל יום עם תופעות חדשות ולא רגילות בדומה לאופטומטריסטים ברשתות אחרות. בגלל זה אנשי המקצוע שלנו מחזיקים בניסיון רב".

ואם תרצו לחדד עוד את נושא המחויבות של אופטיק ליין ללקוח אז דעו שהיא תקפה גם על בדיקות הראייה, ובמסגרתן הרשת מספקת שלושה חודשי אחריות למרשם שהיא מוציאה."יש מנהלת בקופת חולים מסוימת ששולחת לי אנשים", מגלה דנש. "והיא גם לקוחה שלי. היא יכולה לקבל משקפיים בחינם מהחנויות שהיא עובדת איתן, אבל היא מעדיפה לקנות ממני כדי היא יודעת שאנחנו הטובים ביותר".

תן לנו דוגמה למקרה קיצוני שמגיע אליכם ואתם מצליחים לפתור?

"הגיע אלינו אדם שבבית החולים טענו לגביו שאין מה לעשות עם הראייה הכפולה שלו. או שהעניין יעבור לבד או שהוא יחיה עם זה. הוא בא אלינו, עשיתי לו משקפיים וראו מיד את ההשפעה. הוא קיבל משקפי בדיקה, יצא החוצה ולא האמין. הוא ראה טוב. הבעיה נפתרה".
אז אם אתם חיים עם בעיה בראייה, עדשות המגע שלכם לא נוחות ויש בכם פחד שהמגבלה שלכם לא תעלם, בואו לאופטיק ליין. גם אם הראייה שלכם חדה וברורה ואתם פשוט מחפשים להתחדש במסגרת יפה, המקום הזה הוא בשבילכם. הציוד המתקדם, המוצרים המיוחדים מחו"ל ובעיקר המקצועיות חסרת הפשרות מבטיחים לכל אחד שנכנס בדלת את הפתרון הטוב ביותר עבורו.

אופטיק ליין
כתובת: בר אילן 2, רעננה
טלפון: 09-7434808, 054-4216756
כתובת: ויצמן 70, כפר סבא
טלפון: 09-9770000, 0506922209
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: כהן פיימן

צילום: כהן פיימן

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר