צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פוסט בפייסבוק על ניסיון לאונס נגמר בתפיסת חשוד בן 24 מתל אביב

אלי תבור פרסמה פוסט בפייסבוק בו סיפרה על נסיון לאונס שעברה לפני כחמישה חודשים בצומת רעננה. שוטרי מרחב שרון קראו את הפוסט ותפסו את החשוד

פורסם בתאריך: 19.7.17 12:45

ביום שישי (14.7) פרסמה אישה פוסט בפייסבוק בו סיפרה על ניסיון לאונס שחוותה לפני כחמישה חודשים כאשר אספה טרמפיסט בצומת רעננה. בפוסט היא כתבה כי עד היום היא פחדה והתביישה לספר או להתלונן מכיוון שהרגישה אשמה, אך כאשר שמעה מחברה שלה כי אותו גבר נצפה בשנית באותו המקום תופס טרמפים היא החליטה שעליה לעשות מעשה בכדי להציל קורבנות נוספים.

בפוסט מתואר את אשר התרחש באותו יום: "לפני חמישה חודשים, בשעת לילה מאוחרת, עשיתי את דרכי מכיוון רעננה להוד השרון. כשעמדתי ברמזור, ניגש אליי לחלון בחור צעיר, חובש כיפה שחורה, לבוש בבגדי חרדי, חולצה לבנה ומכנס כחול כהה, הוא הרכיב משקפיים ללא מסגרת ומעל השפה הייתה לו נקודת חן. החלון שלי היה פתוח והוא ניגש אליי ושאל אם במקרה אני מגיעה להוד השרון. נלחצתי. אני לא עוצרת טרמפים לגברים ובטח שלא באמצע הלילה. היו לו פנים של "ילד טוב ירושלים "ואם לומר את האמת, בטיפשותי ריחמתי עלי.  לא אלאה אתכם בכל הסיפור שנמשך כמעט כשעתיים וחצי של ניסיון לאונס ואלימות כשהגוף שלי קפוא וקולות של אשמה "מגיע לך!!" מהדהדות בראשי, גם ידעתי שככל שאתנגד חזק יותר, הוא יאהב את זה. ניצלתי רק בחסדיו הרבים של הקב"ה שהכניס בי מילות תחנונים שייתן לי לחזור הביתה בריאה ושלמה לילדים שלי. שעתיים וחצי של תפילות בלתי פוסקות לאבא שבשמיים שיושיע אותי.  והוא הושיע. הצלחתי לברוח בסופו של דבר, ישתבח שמו".

היום בבוקר עדכנה משטרת ישראל מרחב שרון כי גם הם צפו בפוסט ברשת החברתית ומיד יצרו קשר עם הצעירה ופתחו בחקירה תוך ביצוע פעולות להתחקות אחר זהות החשוד.

שוטרים שהתייצבו הלילה בצומת רעננה זיהו את החשוד, תושב תל אביב בן 24, ועצרו אותו. היום (19.7) יובא החשוד בפני שופט בבית משפט השלום בפתח תקווה.

הבוקר כתבה האישה פוסט נוסף בו הודתה למשטרה על תפיסת החשוד: "הבטחתי לכם סוף טוב, תפסו אותו. אני כל כך מאושרת בימים האחרונים, קיבלתי ים של תגובות וחיזוקים. אני מרגישה שהמסר הועבר בצורה ברורה. בנות אל תפחדו מאף אחד-פשוט גשו להתלונן ותנו אמון במשטרה. יש שם עם מי לדבר. ולעולם אל תאשימו את עצמכן-אין לכן על מה".

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר