מתנדבי סיירת תיקונים רעננה. באדיבות: סיירת תיקונים רעננה
מתנדבי סיירת תיקונים רעננה. באדיבות: סיירת תיקונים רעננה

מכירים אנשים שיתקשו לעבור את החורף? סיירת התיקונים בדרך אליהם

בשל מזג האוויר החורפי, חברי הסיירת יוצאים במבצע תיקונים נרחב בבתיהם של אוכלוסיות מוחלשות בעיר, כדי להכין את הבתים לעונה הגשומה. חברי הסיירת אף הקצו תקציב מיוחד לתנורי חימום ושמיכות

פורסם בתאריך: 17.12.19 18:09

חברי "סיירת תיקונים רעננה" יוצאים במבצע נרחב לחורף, ומתקנים ליקויים בבתים של תושבים מעוטי יכולת וקשישים, כדי לאטום את הבתים היטב לקראת העונה הגשומה.

"לי ולשותפיי בסיירת צמרת גבע ואלי פישמן, היה חשוב לצאת למבצע ממש לקראת החורף", אומר אמיר פוירמן מסיירת התיקונים, "נתקלנו בהרבה מקרים של חלון שבור, דליפה בדירה, וזה מקשה מאוד על קשישים בעיקר, לעבור את החורף. המטרה שלנו זה להכין את הבתים לחורף של אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם, בין אם קשישים או משפחות שאין להם יכולת כלכלית לתקן את הליקויים בבית לקראת החורף. אנחנו מטפלים בכל הנזקים האפשריים בדרכים שונות, בין אם יש צורך בזגגות, טיפול בקצרים שנגרמים ממים או אפילו הצפות או ניקוי מרזבים. הפעילות גם חשובה לנו בפן נוסף, כי אנחנו רוצים ליצור איזשהו שיח אחר בעיר, שיח של נתינה ועזרה לאחר".

חלון שבור שהיה מכוסה בקרטון לפני תיקון חברי הסיירת. קרדיט: סיירת תיקונים רעננה

חלון שבור שהיה מכוסה בקרטון לפני תיקון חברי הסיירת. קרדיט: סיירת תיקונים רעננה

מה עם אנשים שאין להם תנורים לחורף או דרך להתחמם?

"בדיוק בגלל זה הקצנו תקציב לקניית תנורים ושמיכות בעת הצורך, ואנחנו עובדים עם האגף לשירותים חברתיים בשיתוף פעולה מאוד צמוד, כך שאיפה שחסר להם אנחנו ננסה להשלים את החוסר. יצא לנו כבר להחליף חלון למשפחה אחת, ולמסור תנור לאישה עיוורת שלא הייתה לה דרך להתחמם בחורף".

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטיאמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

מכירים מישהו שצריך סיוע לקראת החורף? זקוקים לסיוע בעצמכם? ניתן ליצור קשר עם סיירת התיקונים בטלפון 072-395-7507. הסיירת הינה עמותה רשומה ללא מטרות רווח. ניתן לתרום להמשך פעילותה במגוון דרכים כמפורט כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר