חנות ירקות ברעננה (Shutterstock) צילום:diplomedia
חנות ירקות ברעננה (Shutterstock) צילום:diplomedia

חנות ירקות ברעננה: "אהרון פירות וירקות" – מהשדה אל הצלחת

חנות ירקות חדשה ברחוב ברנדייס 1 ברעננה הפכה לשם דבר בקרב האוכלוסיה המקומית. פנינו לדריה שנדריק, בעלת המקום, כדי להבין מה הסוד שלה

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:12

שנה אחרי שעלו לארץ מרוסיה, פתחו דריה ובן זוגה את חנות הירקות החדשה ברעננה. לכאורה, נשמע כצעד די אמיץ, במיוחד כשמדובר בכמות חנויות הירקות בעיר. "החלטנו לפתוח חנות משלנו, כי פשוט הרגשנו שחסרות כאן בסביבה חנויות נקיות ואסתטיות בהם אפשר למצוא סחורה טריה ואיכותית. חשוב לנו מאד שהלקוחות שלנו יהנו ממגוון רחב של פירות וירקות. נכון להיום אני מרגישה שיש לנו הרבה יותר מה להציע מהחנויות האחרות באזור".

זה לא סוד שכמעט כל אחד מאיתנו הולך לחנות ירקות "הקבועה" שלו, לפעמים כי זה קרוב לבית ולפעמים כי איכות הסחורה ורמת השירות משאירות טעם של עוד. כך קרה גם עם החנות של דריה. זמן קצר אחרי הפתיחה כבר היו לה לקוחות קבועים.

טריות זה שם המשחק. באדיבות "אהרון פירות וירקות"

טריות זה שם המשחק. באדיבות "אהרון פירות וירקות"

מהשדה לצלחת. באדיבות "אהרון פירות וירקות"

מהשדה לצלחת. באדיבות "אהרון פירות וירקות"

יצא לך לשאול מה גורם להם לחזור?

"בדרך כלל אלה אנשים שלא אוהבים לקנות ירקות ופירות בסופר או ברשתות הגדולות. רבים מהם מסבירים שזה בגלל שהמקום מאד מסודר ונעים, המחירים נוחים יותר מהמשווקים האחרים והסחורה איכותית יותר. אנחנו מביאים כל בוקר סחורה טריה לחנות. נוסעים לבד למקום שבדקנו וראינו שמתאים לדרישות ולסטנדרטים שלנו".

מסתבר שזה לא כל כך פשוט, לעמוד בדרישות. נכון להיום במרכז הארץ קיימים רק 4 מחסני ירקות סיטונאיים ולכן כדי לעמוד בסטנדרטים של עצמם, לפעמים נוסעים למחסן ליד פתח תקווה ולפעמים גם למחסן ליד רמלה. אבל בסופו של דבר המטרה היא ברורה: לדאוג למלא את המדפים בפירות וירקות הכי יפים וטריים, כי אין מצב שיוצגו למכירה פירות שתוקפם פג תוך יום-יומיים, כגון ענבים, אפרסקים ועוד.

המראה של החנות ושל הסחורה כל כך חשובים לדריה, היא מיישמת את כל הניסיון ושיטות העבודה הקפדניות שפיתחה עם השנים בתחום. בנוסף לאיכות הסחורה דריה לוקחת מאד ברצינות את התאמת העסק שלה לסביבה. תושבי רעננה אנשים עסוקים וחוזרים מעבודה מאוחר. זו הסיבה שהחנות פתוחה כל יום, חוץ מיום שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 9 בערב, כדי לאפשר גם לאלה שמכורים לעבודה ליהנות מסלט טרי או איזה פרי לארוחת הערב.

חנות ירקות "אהרון פירות וירקות"
כתובת: בריינדס 1
טלפון: 053-432-1247
קישור לאתר והזמנות אונליין


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר