דנה מאיר, ראש מחלקת גני הילדים החדשה. צילום עיריית רעננה
דנה מאיר, ראש מחלקת גני הילדים החדשה. צילום עיריית רעננה

ממעון ויצו לניהול מחלקה בעירייה: נבחרה מנהלת למחלקת גני הילדים ברעננה

במכרז השלישי שפרסמה העירייה זכתה דנה מאיר, שבתפקידה האחרון ניהלה את מעון ויצו לגיל הרך בקריית אונו. כמו כן שימשה בעברה כרכזת חוגים במתנ"ס אור יהודה, ומורה ומחנכת בבתי ספר יסודיים

פורסם בתאריך: 12.1.20 18:32

בשעה טובה: עיריית רעננה הודיעה על זכייתה של דנה מאיר במכרז לתפקיד מנהלת מחלקת גני הילדים והקדם-יסודי באגף החינוך בעיריית רעננה. נזכיר כי מי שעזבה את התפקיד בסוף חודש נובמבר הייתה הגר הוט טלר, ומאז בשני מכרזים שונים לא נמצאה לה מחליפה. כאמור, במכרז השלישי שפרסמה העירייה, זכתה מאיר.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית מאיר על הובלת מערך מוסדות החינוך לגיל הרך בעיר, והפעלתו באופן שיבטיח התפתחותם הנאותה והמיטבית של ילדי העיר במסגרת הקדם יסודי. בין היתר תעסוק דנה בניהול, ליווי ובקרה על מערך פעילויות גני הילדים והתווית המדיניות העירונית לגיל הרך, הכנת תוכניות עבודה למחלקת גני הילדים בהלימה עם מדיניות אגף החינוך בעירייה ובשיתוף משרד החינוך, פיקוח על התפעול השוטף בגני הילדים וקידום שיתופי הפעולה עם מפקחות הגנים, אחריות על הקמת ותכלול נושא הגיל הרך ועל מסגרות היול"א, גיוס, מיון ושיבוץ כוח אדם לגנים ועוד.

בעירייה אומרים כי מאיר היא בעלת ניסיון של עשרות שנים במגוון רחב של תפקידים בתחום החינוך, ושימשה בתפקידה האחרון מנהלת מעון ויצו לגיל הרך בקריית אונו, ובו כ-80 ילדים ועשרים אנשי צוות. כן שימשה בעברה רכזת חוגים במתנ"ס אור יהודה, מורה ומחנכת בבתי ספר יסודיים באור יהודה, וכן בתפקידי ניהול שונים, ובחברות פעילה בהנהגות ההורים שונות בפתח תקווה. מאיר היא בעלת תואר שני MA בחינוך ותעודת הוראה למדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן.

יואב קופמן, יו"ר הנהגת הורי הגנים, בירך על המינוי. "הנהגת הורי הגנים, מברכת על מינויה של דנה מאיר לתפקיד מנהלת מחלקת גנים ומאחלת לה הצלחה וסיפוק רב בעשייה", אמר, "אנו בטוחים שנוכל להמשיך ולקיים שיח משותף ולטפל באתגרים הרבים העומדים בפנינו יחדיו כמו שעשינו מאז ומעולם. בימים הקרובים נתאם פגישה משותפת בכדי לדון בנושאים העומדים על הפרק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר