גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי
גן ילדים. צילום אילוסטרציה: עזרא לוי

אין פתרון באופק: מי ימלא את תפקיד מנהלת מחלקת הגנים בעירייה?

כבר חודש ימים עבר מאז התפטרותה של מנהלת מחלקת הגנים, ובשני מכרזים שונים לא הצליחו למצוא לה מחליפה. בינתיים התפטרה עוד בכירה במחלקה. "המחלקה לפני קריסה", אומר גורם בכיר בתחום החינוך

פורסם בתאריך: 26.12.19 17:49

מי ינהל את מחלקת גני הילדים בעירייה? לפני כחודש, התפטרה מתפקידה הגר הוט טלר, שכיהנה במשך מספר שנים כראש מחלקת הגנים בעירייה, אך טרם נמצאה לה מחליפה אפשרית. מדובר בתפקיד רגיש מאוד ורווי אתגרים, במיוחד בשל העובדה שמחלקת הגנים מתמודדת בכל יום עם מחסור בעשרות סייעות ברחבי רעננה, שמוביל פעמים רבות למשברים בגנים.

לאחר שהוט טלר הודיעה על התפטרותה, העירייה הוציאה מכרז על תפקידה. למכרז ניגשו מספר מועמדים, אך העירייה לא בחרה באף אחד כמתאים לתפקיד. מאז העירייה פרסמה מכרז נוסף לתפקיד, אך שוב – אף מועמד לא נבחר לתפקיד, והתפקיד עומד ריק. המכרז השלישי במספר לתפקיד, נסגר אמש. מי שממלאת בינתיים באופן זמני את תפקיד מנהלת מחלקת הגנים, היא נורית אלקנה, שתפקדה עד כה כאחראית על תחום היול"א במחלקה.

לאחרונה אף הודיעה במחלקה על התפטרותה גם עדי בראנץ, מנהלת מדור כוח האדם במחלקה. "המחלקה לפני קריסה", אומר גורם בכיר בתחום החינוך העירוני, "המצב במחלקת הגנים חמור. אין מחליפה להגר, ויש בעיות רציניות בכוח האדם. יש חוסרים רבים במחלקה עצמה. הם מעט אנשים שעושים עבודה שהרבה אנשים אמורים לעשות".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "לא נתפשר על איכות העובדים שלנו והתאמתם לתפקיד, ולכן אנו נוקטים במרב המאמצים על מנת למצוא את המועמד הראוי והמתאים ביותר לתפקיד חשוב זה".

מיואב קופמן, יו"ר הנהגת ההורים נמסר בתגובה: "הנהגת הורי הגנים בטוחה שעיריית רעננה לא תתפשר על איכות מנהלת מחלקת הגנים החדשה ולראיה שני מכרזים שנפלו. נכון להיום על אף הקשיים שנוצרים מידי פעם בשל החלל הזה, אנו ממשיכים לייצר ולעבוד עם מחלקת גני ילדים במגוון הנושאים העומדים על הפרק. אני בטוח שהעשייה תמשיך והנושאים העתידיים לא יפגעו"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר