נווה זמר צילום עזרא לוי
נווה זמר צילום עזרא לוי

 שני בניינים חדשים בנווה זמר ישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

הוועדה לתכנון ובניה ברעננה אישרה בניה של שני בניינים בעלי 23 יחידות דיור ברחוב סשה ארגוב שימכרו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

פורסם בתאריך: 19.4.17 16:02

 

 

הועדה לתכנון ובנייה אישרה לפני חג הפסח בנייה של שני בניינים בני שש וחצי קומות ו23 יחידות דיור ברחוב סשה ארגוב בשכונת נווה זמר. יחידות הדיור ימכרו במסגרת התוכנית מחיר למשתכן של משרד השיכון. שני הבניינים יבנו סמוך אחד לשני ותחתם יבנה מרתף תת קרקעי משותף. את הבניינים תבנה חברת "שרבט" שזכתה במגרש במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל.

שני הבניינים יכללו קומת קרקע, חמש קומות מגורים ועוד בניה של חצי קומה על גג הבניינים. סך הכל יבנו 3,051 מטר מרובע ועוד כ־ 1,600 מטר בקומת המרתף. בניין אחד יכלול 11 יחידות דיור והשני 12. מדובר במגרש השלישי שאושר בשכונת נווה זמר לבניית דירות המיועדות לזכאי משרד השיכון. עד כה  שווקו בשכונה 104 דירות כחלק מהתוכנית. לפני כשנה אושרו בנייתם של 81 דירות ראשונות במסגרת המחיר למשתכן שנמצאים כרגע בבניה.

איתן גינזבורג. צילום: פרטי

איתן גינזבורג. צילום: פרטי

תוכנית מחיר למשתכן שמוקדמת על ידי מטה הדיור הלאומי במשרד השיכון מאפשרת רכישה של דירות במחיר מסובסד ומפוחת ממחירי השוק לזכאים העומדים בקריטריונים שנקבעו על ידי משרד השיכון. כמו בכל פרויקט של התוכנית גם הפעם ישווקו ל20 אחוזים מסך יחידות הדיור בפרויקט לזכאי משרד השיכון, תושבי רעננה. יתר הדירות ישווקו לכלל הרשומים כזכאים במחיר למשתכן ובהם גם תושבי רעננה שלא זכו לרכוש דירה במסגרת 20 אחוזים שמוקצים לתושבי העיר. ההגרלה לרכישה הדירות בנווה זמר מנוהלת על ידי משרד השיכון ויוכל להשתתף בה רק בעלי תעודת זכאות תקפה שעומדים בתנאים שנקבעו מראש והיא תתבצע באופן ממוחשב על ידי משרד השיכון.

"תכנית מחיר למשתכן היא אחת הדרכים המאפשרת לזוכות צעירים תושבי רעננה, לרכוש דירות בשכונה החדשה במחיר מופחת ממחירי השוק", אמר השבוע עו"ד איתן גינזבורג, יו"ר ועדת התכנון והבנייה ברעננה, "אישור הדירות במסגרת התכנית היא חלק מהמאמצים שאנו משקיעים על מנת לתת מענה לרצונם של בני רעננה להמשיך ולגור בה. אנו פועלים בדרכים שונות ובאופן אינטנסיבי על מנת להגדיל את מלאי הדירות בעיר, תוך יצירת מגוון של פתרונות דיור שיתאים גם לצעירים בתחילת דרכם. נושא הדיור ופיתוחה של רעננה נמצא גבוה בסדר העדיפות שלנו ונמשיך לפעול ומציאת פתרונות יצירתיים נוספים שיתנו מענה לצורך אמיתי של הצעירים בעיר".

מירב זיגלמן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר