סכין, צילום אילוסטרציה ניר קידר
סכין, צילום אילוסטרציה ניר קידר

כתב אישום: נער בן 15 דקר נער בן 17 בגינה ברעננה

בין השניים קיימת היכרות מוקדמת וכמה ימים קודם לכן היה ביניהם סכסוך. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:44

כתב אישום הוגש נגד נער בן 15, שדקר ופצע בן 17 בגינה ברעננה. במוצאי השבת האחרונה התקבל במשטרת ישראל דיווח על פציעת קטין בגינה ציבורית ברעננה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בקטין כשהוא דקור בגופו. מחקירת המשטרה עולה כי בין הקטין (17) ובין החשוד (15) התגלה סכסוך יומיים קודם לכן בו החשוד לקח את אופניו של הקטין ובניסיון לעצור אותו, הקטין זרק מברג לעברו של החשוד. בהמשך, הקטין הרכיב את החשוד על אופניו ובמהלך הנסיעה, החשוד חבט באמצעות מברג ברגלו של הקטין שלוש פעמים וגרם לו להמטומה.

החשוד החליט לנקום בקטין והחל לשדל אותו בהודעות ווטסאפ לפגוש בו. לבקשתו של החשוד, הקטין הגיע יומיים לאחר מכן לגינה ציבורית ברעננה ופגש בחבריו של החשוד, אשר היו תחת השפעת אלכוהול. כשבא ללחוץ את ידו של החשוד, החשוד שלף סכין ופצע אותו ודקר אותו בירך. כתוצאה מהפציעה ניגר דם רב מרגלו של הקטין ובהמשך, הוא אף נזקק לטיפול רפואי בביה"ח מאיר בכפ"ס, שכלל איחוי החתך עם תפרים וחבישה. החשוד נעצר זמן קצר לאחר מכן ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. היום הגישה  מחלקת תביעות של מחוז מרכז הגישה נגדו בבימ"ש לנוער בכפ"ס כתב אישום בעבירות של פציעה והחזקת סכין. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר