מירוץ רעננה, מתוך הסרטון של חיים ברודיא לתושבי העירייה. צילומים שרון בוקוב, עיריית רעננה
מירוץ רעננה, מתוך הסרטון של חיים ברודיא לתושבי העירייה. צילומים שרון בוקוב, עיריית רעננה

בגלל הקורונה: המירוץ, מסיבת הנוער ואירועים נוספים בוטלו. צפו בפנייה של ברוידא לתושבים

גם ההרקדות ההמוניות וההופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב בוטלו. ראש העירייה פנה לתושבים: "אנחנו לא מצויים במצב חירום"

פורסם בתאריך: 8.3.20 14:52

לאחר ביטול העדלאידע שהייתה צפויה להתקיים השבוע, ביטלה עיריית רעננה אירועים נוספים, בעקבות הנחיות משרד הבריאות וכנקיטת אמצעי זהירות בשל התפשטות וירוס הקורונה. מירוץ רעננה, שהיה מתוכנן להתקיים בסוף חודש מרץ, בוטל וטרם נקבע תאריך חדש לקיומו. בוטלו גם ההרקדות העירוניות בפארק ובאולמות ספורט ברחבי העיר, מסיבת פורים לנוער שתוכננה להתקיים ברחבת יד לבנים והופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, שתוכננה להתקיים בשבוע הבא במתחם הצעירים בעיר.

בתוך כך, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, פנה בנושא התפשטות הנגיף לתושבי רעננה, באמצעות סרטון שעלה לדף הפייסבוק שלו. "תושבות ותושבי רעננה היקרים, פונה אליכם אישית בסוגיה שמעסיקה אותנו ואת העולם הכולו, נגיף הקורונה וההתמודדות הציבורית עם מניעתו", אומר ברוידא בסרטון, "אני לוקח אחריות, אומר לכם בכנות. אנחנו כעירייה נערכים כבר חודש ימים. גם רכשנו ציוד נלווה שיהיה במחסנים. אני מבין תחושות של חשש וחוסר ודאות. זה טבעי, זה אנושי לחלוטין. אך חשוב לי שתושבי העיר שלנו יפנימו. אנחנו לא מצויים במצב חירום. התנהלות שמייצרת בהלה, גם ניסוחים בלתי אחראים ברשתות החברתיות, אינן רצויות ולא במקומן.

מרוץ רעננה ה-30

בוטל וטרם נקבע תאריך חדש. מרוץ רעננה

"העירייה באמצעות אגף הביטחון. עומדת בקשר ישיר עם הנהלת משרד הבריאות, מרכז השלטון המקומי, ומשרד החינוך. אנחנו עוקבים אחר ההנחיות והעדכונים. אני כראש העיר, שלושת סגני ראש העיר, המנכ"ל וראשי האגפים, מתכנסים מדי יום לישיבות עדכון. מבחינתי אם יש ספק, אז אין ספק. זו הסיבה שביטלנו אירועים עירוניים: עדלאידע, מירוץ רעננה, חגיגות פורים המוניות. הגברנו את הפיקוח במוסדות החינוך, באגודות הספורט, בתנועות הנוער. ועדיין השגרה נמשכת ותימשך, כי רעננה היא עיר חסונה מכל הבחינות.

"אנו ערוכים לתת מענה למכלול תרחישים, והעירייה ממשיכה לספק את כל השירותים העירוניים כסדרם. אבל שוב חוזר ומדגיש, אנחנו בשגרה. קורא לכם תושבי העיר היקרים, לגלות אחריות ציבורית. לפעול על פי ההנחיות, למען הבריאות והביטחון של כולנו. כך נעבור את התקופה הזאת ביחד, בתמיכה הדדית והקפדה על ההנחיות. מודה לכם על שיתוף הפעולה, אני משוכנע שלא ירחק היום וכל זה יהיה מאחורינו. ועם חיוך גדול, פורים שמח לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. נורדי

    ההרצאות הניתנות באסכולות שבאוניברסיטה הפתוחה ברעננה מיועדות בעיקר לאוכלוסיה מבוגרת שנמצאת בסיכון גבוה לסיבוכי קורונה. האם לא כדאי לאכולות להשהות את ההרצאות עד למיגור המחלה ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר