קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שוהים בבידוד בגלל הקורונה? זה מה שמתנדבי העירייה יעשו עבורכם

העירייה החלה להציע שירותים לנמצאים בבידוד באמצעות מתנדביה, בין השאר משלוחי אוכל ורכישת תרופות. השירות הפסיכולוגי החינוכי החל לתת מענה טלפוני במהלך היום לאלה הזקוקים לתמיכה רגשית

פורסם בתאריך: 10.3.20 10:10

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וכניסתם לבידוד של ישראלים רבים, בין היתר ברעננה, עיריית רעננה החלה להעניק מספר שירותים למבודדים באמצעות מתנדביה. מבודדים שזקוקים לעזרה ואין להם בני משפחה או קרובים שיכולים לסייע, יכולים ליצור קשר עם המוקד העירוני, ומתנדבי העירייה ינסו לסייע להם בכל דבר שיצטרכו.

בעירייה מספרים כי המתנדבים יכולים לסייע בקניות בסופר, ברכישת תרופות נצרכות, בשליחויות נדרשות, במשלוחי אוכל או בכל דבר אחר שהמבודד זקוק לו ולא יכול לבצע בעצמו. בעירייה אף מוסרים כי הם מעודדים את התושבים להשתמש בשירותים המקוונים העומדים לרשותם באתר העירייה, ולהימנע ככל האפשר מלהגיע פיזית לקבלת קהל במשרדי העירייה.

מלבד זה, בעירייה הוקם "קו חם" שמטרתו לתת מענה רגשי ותמיכה למבודדים. ניתן להתקשר לשירות הפסיכולוגי העירוני בין השעות 16:00-08:00 בטלפון 09-895-2800 ולמוקד 107 בין השעות 20:00-16:00, ולבקש לשוחח עם פסיכולוג או עובד סוציאלי.

יעל פישביין, ראש המדור לגיל הרך בעירייה, מספרת כי במדור נערכים לסייע ולעזור להורים הנמצאים בבידוד עם פעוטות. לסיוע ומידע בנושא, הורים לפעוטות בבידוד יכולים לפנות לכתובת המייל של מועדון "קטנטנים" של המדור – [email protected]. ״אנו מזמינים את כל ההורים ליצור עימנו קשר ולהעזר בשירותי העירייה על מנת להקל את השהייה בבידוד״, אומרת פישביין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר