יהורם גאון, נועה קירל, נתן גושן, אליעד נחום. צילומים ניר קידר, אנדרי נחמד, אוהד רומנו, אילן אסייג
יהורם גאון, נועה קירל, נתן גושן, אליעד נחום. צילומים ניר קידר, אנדרי נחמד, אוהד רומנו, אילן אסייג

חושבים שזה יקרה? אם המצב ישתפר, אלה האמנים שיופיעו ביום העצמאות ברעננה

בין המופעים המתוכננים: נועה קירל, טונה ויהורם גאון. בשל התפשטות הנגיף והחמרת ההגבלות של משרד הבריאות, גורמים בעירייה לא אופטימיים לגבי קיום החגיגות

פורסם בתאריך: 16.3.20 18:29

נועה קירל, אליעד נחום וטונה הם האמנים המרכזיים שצפויים להופיע בחגיגות יום העצמאות הקרובות, אם יוסרו המגבלות שהטיל משרד הבריאות בשל משבר הקורונה. במוצאי שבת החריף משרד הבריאות את ההנחיות והמליץ להגביל התכנסויות לעשרה איש. אם ההנחיות לא יוסרו, חגיגות ערב יום העצמאות שחל השנה ב-28 באפריל, לא יתקיימו ברעננה, כמו בכל רשות מקומית אחרת.

נועה קירל צילום אילן אסייג

תופיע? נועה קירל. צילום: אילן אסייג

השנה מתוכננות לקום שתי במות: במה אחת מרכזית בפארק, ובמת המושבה, שצפויה לקום בחניון היובל. בבמה המרכזית צפויים להתקיים מופעי מחול ומופעים של אמנים מקומיים, לצד הופעות של נתן גושן, אליעד נחום, נועה קירל וטונה. בבמת המושבה, צפוי להתקיים מופע של יהורם גאון, ומופע ניגונים. בנוסף, צפויים שני מופעי זיקוקים, בשעה 21:00 ובשעה 22:00.

בשל הגבלות משרד הבריאות, גורמים בעירייה לא אופטימיים בדבר קיום החגיגות. "בכל יום ההגבלות משתנות", אומר גורם בעירייה, "אין לדעת מה יוליד יום. נראה לאן נושבת הרוח, אבל אם זה ימשיך ככה, אני לא רואה איך יתקיימו החגיגות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר