האדריכל אריה מאור. צילום רונן טופלברג

האדריכל אריה מאור מונה ליו"ר תאגיד מי רעננה

מאור כיהן בתקופה האחרונה כממלא מקום יו"ר התאגיד. הוא היה בעבר מנהל פרוייקט 'שיקום שכונות' של חברת עמידר, ראש מינהל ההנדסה של עמידר, וכן ייעץ לאריק שרון ז"ל כאשר כיהן כשר השיכון, ולשרי שיכון נוספים

פורסם בתאריך: 30.4.20 12:20

האדריכל אריה מאור, שכיהן בתקופה האחרונה כממלא מקום יו"ר התאגיד, מונה על ידי דירקטוריון 'מי רעננה' ליו"ר התאגיד. מאור, בעל ניסיון באדריכלות, היה בעבר מנהל פרוייקט 'שיקום שכונות' של חברת עמידר, ראש מינהל ההנדסה של עמידר, וכן ייעץ לאריק שרון ז"ל כאשר כיהן כשר השיכון, ולשרי בינוי נוספים.
מאור מכהן ככדירקטור בתאגיד משנת 2012, אז מונה כחבר הדירקטוריון על ידי נחום חופרי, ראש העיר דאז.
מאור אמר: "זוהי זכות עבורי לעמוד בראש תאגיד מים מהמובילים בישראל, של העיר רעננה. הנכס הגדול ביותר שלנו הוא עובדינו והאמון הגדול לו אנו זוכים מתושבי העיר. גם בימים אלה, כאשר המשק הישראלי מושבת כמעט לגמרי, פועלים עובדי התאגיד לחיזוק וטיפול בתשתיות המים והביוב של העיר, תוך ניצול המצב לקידום פרוייקטים רבים. לא בכדי אנו זוכים מדי שנה להערכה רבה ועומדים בשורה הראשונה של תאגידי המים בישראל".
רו"ח ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה, אמרה: "מאור, מעבר להיותו איש מקצוע מהמעלה הראשונה, מהווה עבורנו השראה באנרגיות האין סופיות שלו. מתוך ניסיונו הרחב כאדריכל וכמי שפעל רבות בשירות הציבורי, מכיר אריה לפני ולפנים את השירות הציבורי, דבר המסייע לנו רבות בקידום פעילות התאגיד עבור התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר