התקהלות בכניסה לבית ספר היובל צילום באדיבות ההורים
התקהלות בכניסה לבית ספר היובל צילום באדיבות ההורים

יום אחד הספיק: השומר השני יוחזר לשלושה בתי ספר

כפי שטענו ההורים אתמול, הייתה צפיפות היום בבוקר בשערי בתי הספר. העירייה תחזיר את השומר השני ממחר לשלושה מהם, בבית ספר אחד זה יקרה כאשר תלמידי ו' יחזרו ללמוד

פורסם בתאריך: 10.5.20 17:46

לאור לחץ ההורים והבנה ששומר אחד לא מספיק. הודיעה עיריית רעננה שהיא תחזיר החל ממחר את המאבטחים בבתי הספר שקד, היובל ומגד. בבית הספר בביל"ו יחזור המאבטח כשכיתות ו' יחזרו ללמוד. בעירייה מדגישים שמאבטח שני יחזור לבתי ספר בהם היו שני מאבטחים לאורך השנה. לאורך השנה היו שני מאבטחים בשמונה בתי ספר: ארבעה יסודיים וארבעה על יסודיים.

העירייה ביטלה שומר אחד בבתי הספר משיקול כלכלי, הורים חוששים מהתקהלויות בכניסות בבקרים


כזכור, ביום חמישי הודיעה עיריית רעננה שהיא מקצצת בשמירה בשערי בתי הספר בהם יש שני שומרים. ההודעה של העירייה גרמה לכעס רב אצל ההורים שטענו שהדבר יוביל לצוואר בקבוק ולצפיפות בכניסות לבתי הספר. הבוקר, יום ראשון, הגיעו ההורים לבתי הספר והתמונה הייתה כפי שהם חשבו, ההורים והילדים נצמדו לשערים, היו צמודים אחד לשני והיה חשש בריאותי. "ההורים שהגיעו לבית הספר בבוקר ממש זעמו על סגירת השער השני, כי הייתה ממש ההתקהלות גדולה", מספרת אמא מבית הספר היובל, "ההורים פנו לעירייה, הסבירו את הדאגה והחשיבות ולשמחתנו ראש העיר הבין זאת והחליט להחזיר את השמירה".
תגובת עיריית רעננה: "לאחר סיור שערך ראש העיר היום בבתי הספר, הוחלט כי בשלב זה העירייה תשאיר שני מאבטחים בבתי הספר היסודיים. אנו בוחנים חלופות לגבי ההמשך. בשקד, היובל ומגד נחזיר את המאבטחים בשער אחורי ממחר. בביל"ו נחזיר כשכיתות ו' יחזרו ללמוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר