התעללות בחתול. צילום חיים מזרחי
התעללות בחתול. צילום חיים מזרחי

בעירייה מבהירים: לא הייתה התעללות בחתול, הוא חולה |וידיאו

שכנים שהבחינו במצבו של החתול, שחיפש מקום מסתור, פנו אל חיים מזרחי הפעיל בנושא בעלי חיים. אנשי המחלקה הווטרינרית לקחו את החתול לטיפול

פורסם בתאריך: 8.6.20 16:38

עדכון אחרון: 8.6.20 18:58

חיים מזרחי, פעיל בנושא בעלי החיים ברעננה, קיבל ביום ראשון השבוע קריאה מתושבים על חתול שנמצא במצוקה ברחוב בן טוב 10. לדבריו הוא הגיע למקום והזדעזע לראות חתול שכל פניו שרופות. מזרחי הזעיק למקום את אנשי המחלקה הווטרינרית בעירייה ומתפלל שהחתול יצליח לשרוד את ההתעללות הקשה. "קיבלתי טלפון מתושבים מבוגרים שסיפרו לי שיש אצלם בחצר חתול במצוקה, הם ביקשו שאגיע מהר להציל אותו. הם התקשו לתאר בדיוק מה יש לחתול וסיפרו לי במעורפל וביקשו שאגיע בדחיפות", הוא מספר. "הגעתי למקום וראיתי מחזה מזעזע, חתול שכל הפנים שלו מרוטשות ועם חור גדול בראש. התקשרתי מיד למחלקה הווטרינרית ולמקום הגיע לוכד שלקח את החתול להמשך טיפול. החתול התחבא בתוך החצר שלהם, הוא היה בפאניקה והייתה הרגשה שהוא חיפש מקום מסתור, כאילו רצה לסיים את החיים שלו בשקט. כמו שזה נראה, מישהו התעלל בחתול ושפך עליו חומצה או חומר רותח, משהו שממש שרף לו את הפנים וזה כאב לב".

יש הרבה מקרים של התעללות ברעננה בבעלי חיים?
"לשמחתי לא, להפך יש בעיר מודעות גדולה בנושא חתולי רחוב. מה שכן לפני כשנה, מצאנו מספר חתולים מתים בחורשה וזה נראה כאילו מישהו הרדים אותם, אבל מאז לא היו מקרים חריגים. אני כל הזמן מפרסם את הטלפון שלי, במידה ומישהו צריך עזרה דחופה ואני דואג לחתולים לאוכל ומים".

מאוחר יותר נמסר מהעירייה כי על פי בדיקת הווטרינר העירוני, מדובר במחלה ולא הייתה התעללות בחתול.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר