ויקטורי. צילום: דניאל בר און
ויקטורי. צילום: דניאל בר און

הסופר החדש בעיר: 3,000 מטר, 100 עובדים, מעדניה, מאפייה וקצביה

היום נפתח הסניף החדש של רשת ויקטורי במרכז גמלא. זהו הסניף השני ברעננה לאחר שלפני מספר חודשים נפתח הסניף ברחוב אחוזה

פורסם בתאריך: 2.8.17 19:10

 

סניף שני של רשת המרכולים "ויקטורי" נפתח היום (2.8) במרכז גמלא, ברחוב ירושלים. הסניף החדש הפתח לאחר שלפני מספר חודשים נפתח הסניף הראשון בעיר ברחוב אחוזה. שני הסניפים של הרשת  החליפו סניפים של רשת "מגה".

היום בערב יתקיים בסניף החדש של ויקטורי טקס קביעת מזוזה, במעמד מנכ"ל החברה, אייל רביד ובעליה, חיים רביד, אבי רביד , מטה החברה  ומנהלי הסניפים.

הסניף במרכז גמלא משתרע על 3,000 מטר ויכלול מספר רב של מחלקות וביניהן קצביה, מעדנייה, מאפייה, מחלקת תבלינים ופיצוחים בתפזורת ויועסקו בו כ-100 עובדים.

ויקטורי הינה רשת סופרמרקטים הפועלת כקבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון ומפעילה כיום 45 סופרמרקטים בפריסה ארצית. לבעלי החברה ישנו מותג פרטי בשם "המותג" וכיום נמכרים כ – 1,025 פריטים בקטגוריות מוצרי מזון, חומרי ניקוי וטואלטיקה.

אייל רביד, מנכ"ל ובעלים של רשת 'ויקטורי' אמר בפתיחת הסניף החדש: "פתיחת הסניף היום ברעננה הוא נדבך נוסף בהתחייבות שלנו כלפי ציבור לקוחותינו. רשת 'ויקטורי' פועלת כל הזמן להתרחבות, לשדרוג הסניפים, לשיפור השירות וחווית הקניה בכל סניפיה. מוקדם יותר, בשעות הבוקר השתתפתי בדיון שקיימה ועדת הבריאות, העבודה והרווחה בכנסת במסגרת רפורמת התמרוקים אשר דנה בכל הנושא של הייבוא המקביל במוצרי התמרוקים והפארם וגם שם אמרתי שאמשיך להילחם למען צרכני מדינת ישראל ולפעול להוזלה של המוצרים. אנחנו כרשת בוודאי יודעים מה יש לנו להציע לקהל הצרכנים ומזמינים בכל עת את כל מי שטרם ביקר אצלנו להגיע ולהיווכח בכך בעצמו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר