צעיר שגר ברחוב
צעיר שגר ברחוב

"בערב הוא ישן במגלשה. נקרע לי הלב" | צעיר ישן בגינות ציבוריות ברעננה

תושבים ברעננה מספרים על בחור צעיר שישן בגינות בעיר. העירייה: "הוא אינו תושב העיר, אולם יחד עם זאת הוצע לו סיוע על ידי האגף לשירותים חברתיים"

פורסם בתאריך: 16.7.20 08:55

בשבועות האחרונים תושבי רעננה המתגוררים באזור רחוב אוסטרובסקי ברעננה מספרים על בחור צעיר אשר ישן בגינות בעיר. אחת התושבות העלתה פוסט בקבוצות הפייסבוק השונות על כך שהצעיר ישן בגינת שושנה ברחוב אוסטרובסקי. "הוא ישן בגינה הזו כבר למעלה משבועיים", מספרת התושבת, "גם אני וגם בעלי פנינו מספר פעמים למוקד ודבר לא נעשה. הם אומרים שהם מטפלים בזה ובכך זה מסתיים".

צעיר שגר ברחוב

צעיר שגר ברחוב

לטענת גורמים אשר מכירים את הנושא מקרוב מדובר באדם שאינו העיר, ששהה במעון בעיר ופונה ממנו, אך הוא מסרב להתפנות למעון החדש בו שובץ ומסרב לקבל עזרה. "בערב הוא ישן בתוך המגלשה, שזה משטח רחב, ולא פעם במהלך היום ראינו אותו גם בגינה וגם במקומות אחרים", מוסיפה התושבת, "בעלי דיבר איתו, נתן לו כסף והוא הלך לקנות אוכל, אבל זה לא פתרון. הוא צריך מקום מסודר שהוא יוכל לישון בו. כשאני רואה אותו נקרע לי הלב, גם לי יש ילדים בגיל הזה. זה עצוב".
מהעירייה נמסר: "הנושא מוכר לעירייה. האדם ששוהה במקום אינו תושב העיר, אולם יחד עם זאת הוצע לו סיוע כבר לפני מספר ימים על ידי האגף לשירותים חברתיים. לא ניתן להרחיב עוד בנושא עקב צנעת הפרט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר