התקיפה ברעננה, צילום מתוך הסרטון באדיבות המשטרה
התקיפה ברעננה. צילום באדיבות המשטרה

אגרופים, בעיטות ודקירה בראש: צפו בתקיפה אלימה ליד מסעדה ברעננה

בני זוג, אחיה של האישה ואדם נוסף, תקפו אדם באיזור התעשייה ברעננה מחוץ למסעדה. היום הוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 15.7.20 19:44

כתב אישום הוגש נגד זוג, בעל ואשתו, ונגד אחיה של האישה, בגין תקיפת אדם בסמוך למועדון ברעננה. ביום 3.7.20 לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרת ישראל על פצוע בסמוך למועדון ברחוב זרחין באיזור התעשייה ברעננה. חקירת המשטרה העלתה כי הקורבן הותקף על ידי הבעל, אשתו ואחיה של האישה, וכן אדם נוסף שזהותו לא ידועה. האדם הנוסף ריסס את הקורבן בגז פלפל והקורבן עזב את המקום.

בהמשך, הגיע הקורבן למסעדה ברחוב החרושת ברעננה ולמקום הגיעו החשודים ביחד עם האדם הנוסף והבחינו בקורבן, אז האדם הנוסף גרר את הקורבן הצידה ואחד החשודים ריסס אותו בגז מדמיע והיכה אותו עד שהקורבן נפל לרצפה. החשודים תקפו אותו באגרופים ובעיטות בראשו ובצלעות ואחד מהחשודים שלף חפץ חד ודקר את הקורבן בראשו. כתוצאה מהתקיפה, הקורבן נפצע בשני חתכים בראשו, פצע בעורף ובכף הרגל והמטומה בבטן. הקורבן נזקק להדבקת החתך בסיכות.

צפו: החשודים מגיעים עם אדם נוסף בסמוך למסעדה בה שהה הקורבן והאחר כורך את ידו סביב עורפו של הקורבן וגורר אותו הצידה:

הרקע לאירוע לא ידוע אך בין החשוד הבעל, שהינו ספר במקצועו, לבין הקורבן, קשר קודם במסגרת עבודתו של החשוד. חשוד אחד נעצר יומיים לאחר מכן ומעצרו הוארך בביהמ"ש למשך 12 ימים, אז שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית מלא ומוחלט. החשודה נעצרה ביום 14.7.20 ושוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. בעלה נעצר יום קודם לכן ושוחרר אף הוא בתנאים מגבילים ולמעצר בית.

היום (רביעי) הגישה מחלקת התביעות של המשטרה נגד החשודים כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר להמשך שהייתם של החשודים בתנאי מעצר בית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר