אייל מקסימוב (ראשון מימין) וצוות המספרה שלו
אייל מקסימוב (ראשון מימין) וצוות המספרה שלו

יוזמה שמחממת את הלב: אייל מקסימוב יספר חינם אנשים שנפגעו כלכלית מהקורונה

מקסימוב, ממספרת 'ראש צעיר', הודיע בסופ"ש שלאור המצב מידי יום שלישי בערב הוא יעניק תספורת ללא תמורה לכל מי שידו אינה משגת. "יש מי שתספורת עבורו היא כיום מותרות", הוא אומר

פורסם בתאריך: 19.7.20 18:55

אייל מקסימוב, ממספרת 'ראש צעיר' לגברים, נוער וילדים ברחוב חנקין 1 ברעננה נקט ביוזמה שמחממת את הלב:  מקסימוב הודיע בסופ"ש שלאור המצב הלא פשוט אליו נקלעו לא מעט מתושבי רעננה נוכח משבר הקורונה והמשבר הכלכלי הגדול, מידי יום שלישי בין השעות 20:00-21:00 הוא יעניק תספורת חינם לכל מי שידו אינה משגת. מקסימוב לא מתכוון לבדוק מי פונה אליו ומבחינתו, ברגע שאדם פונה, זה אומר שהוא צריך עזרה. "מהרגע שהעליתי את הפוסט, קיבלתי הרבה תגובות חיוביות של אנשים שמעריכים את זה", הוא אומר, "לא מעט תושבים פנו אלי ואמרו שהם מבקשים לבוא ולהסתפר ואני מקבל אותם בשמחה. החלטתי לפתוח את המספרה לכל מי שאין לו אפשרות כלכלית לשלם לאור המצב הכלכלי. יש בעיר לא מעט אנשים מובטלים, אנשים מתקשים לסיים את החודש ותספורת היא מבחינתם מותרות. אני  כאן על מנת לנסות ולעזור להם", הוא אומר.

המספרה של מקסימוב קיימת כבר 25 שנה וזו לא הפעם ראשונה בה הוא מתנדב ותורם לקהילה. מדי שבוע הוא מתנדב ב'בית חלומי' ברעננה ופעם בשנה מעניק תספורת חינם למשפחות נזקקות. "אני מאוד מקווה שבעקבות היוזמה שלי, עוד אנשים ירימו את הכפפה, מבחינתי התרומה וההתנדבות זו זכות שלי ואני תמיד אשמח להיות בצד הנותן".
להזמנת תור ניתן לפנות בוואטסאפ לאייל בטלפון 0546690906.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר