אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
תלמידים בבית ספר, אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פרויקט חדש של אמיר פוירמן והסיירת: "יש אמהות שצריכות לבחור בין אוכל לציוד לבית הספר"

סיירת התיקונים של רעננה, גוף התנדבותי בראשות אמיר פוירמן, יוצאת בקמפיין גיוס כספים לרכישת ציוד לבית הספר, עבור משפחות מעוטות יכולת. כל השוברים שיחולקו למשפחות יהיו לעסקים ברעננה בלבד

פורסם בתאריך: 28.7.20 13:02

"סיירת התיקונים של רעננה", גוף התנדבותי בראשות אמיר פוירמן, יו"ר להב רעננה, יוצאת בקמפיין גיוס כספים לרכישת ציוד לבית הספר לקראת שנת הלימודים הקרובה, עבור משפחות מעוטות יכולת. עד כה גייסה הסיירת 4,000 שקלים והמטרה שלה היא גיוס 10,000 שקלים. בסכום שיגוייס יירכשו 50 שוברי קנייה לציוד לבית הספר, בסכום של 200 שקלים כל אחד.

יו"ר להב רעננה אמיר פוירמן. קרדיט: אבא הפקות

"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה, כמו בכל הפרויקטים שלנו", מספר פוירמן, "אחרי שנרכוש את השוברים נעביר אותם לרווחה והם יחלקו על פי הצרכים שלהם. מעבר לכך, אנחנו נותנים סיוע למשפחות שעדיין לא מוגדרות כרווחה. בחודשים האחרונים, לאור התפרצות הקורונה, לא מעט משפחות איבדו את מקום העבודה שלהם ויש להם בעיות כלכליות. אנחנו עדים להרבה פניות מאמהות חד הוריות שעד כה לא נזקקו לעזרה, כורעות תחת המשבר וצריכות להחליט האם לקנות אוכל או ציוד לבית הספר. צריך להבין שיש משפחות שהן מחוץ לרווחה ואולי גם לא רוצות להיות מוכרות ברווחה ואנחנו עוזרים להם לעבור את התקופה הזו".

הוא מציין שהמטרה היא שכל הילדים יגיעו ללימודים עם ציוד מלא ולא יחסר להם כלום. "הרווחה מחלקת תיקים וכך גם 'קרן רועי לא אחסר' ולאחר בדיקה הוחלט לרכוש שוברים לרכישת ציוד בלבד. לצד זה, הסיירת רואה צורך לתמוך גם בעסקים רעננים ולכן כל השוברים אותם אנחנו נספק, יהיו לעסקים בעיר, על מנת לעזור גם לעסקים הקטנים בתקופת המשבר", הוא מדגיש. "אנחנו רוצים שכל ילד וילדה יתחילו את השנה עם כל הציוד שהם צריכים ואנחנו לא מתכוונים להשאיר אף אחד מאחור ולדאוג לכל מי שידו אינה משגת".

לתרומה כנסו כאן

ניתן לתרום גם בהעברה בנקאית – חשבון 12-757-440576 ע״ש ״סיירת תיקונים רעננה (ע״ר)״ | צ׳ק – ע״ש ״סיירת תיקונים רעננה (ע״ר)״ לרחוב קרן היסוד 18 רעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל

    פעילות הסיירת מעוררת התרגשות ! כל הכבוד לשותפים, כל הכבוד אמיר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר