חיים ברוידא, רונית וינטראוב צילום עזרא לוי, תומר נויברג

מנהלת האגף לשרותים חברתיים התפטרה. וינטראוב לברוידא: "שורה של בכירים ועובדים עזבו מתחילת כהונתך"

זיוה גבאי עזבה את תפקידה תשעה חודשים בלבד לאחר שנכנסה אליו. וינטראוב לברוידא: "אני דורשת לערב אותי כיו"ר האופוזיציה בכל מצב של משבר בעירייה". העירייה: "גבאי ביקשה לסיים את עבודתה, אנו מודים לה על תרומתה"

פורסם בתאריך: 12.8.20 08:22

מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה, זיוה גבאי, עזבה את תפקידה פחות משנה לאחר שמונתה לתפקיד. עזיבתה של גבאי מגיעה בתקופה לא פשוטה, שכן רבים מתושבי העיר מתמודדים עם קשיים בעקבות משבר הקורונה. גבאי החליפה בתפקיד את ד"ר רות נאור, שהתפטרה באוגוסט בשנה שעברה אחרי עשר שנים בתפקיד. נושא התפטרותה פורסם לראשונה בקבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה, אותה מנהל אבי גבע.

בעקבות עזיבתה של גבאי, שיגרה יו"ר האופוזיציה, רונית וינטראוב, מכתב לראש העירייה חיים ברוידא, בו היא מבקשת להתריע על עזיבות רבות של בעלי תפקיד בעירייה, וכמו כן היא מבקשת ליידע אותה בכל שינוי במצבת כוח האדם בעירייה. "עזיבתה של גבאי מגיעה בעיצומו של משבר בריאותי, כלכלי וחברתי", כתבה וינטראוב לברוידא. "עזיבתה הלא צפויה של הגברת גבאי מצטרפת לשורה של בכירים ועובדים שעזבו את תפקידיהם בעירייה מראשית כהונתך. נושא זה ואחרים מצביעים לטעמי על קושי מהותי בניהול העיר ולא אעמוד עוד מנגד".

וינטראוב התלוננה על כך שהיא וחברי מועצה נוספים קראו, לטענתה, על העזיבות דרך הפורומים בפייסבוק. "מעתה והלאה אני דורשת ממך לערב אותי כיו"ר האופוזיציה בכל מצב משבר או חוסר הסכמה המתגלע בעירייה", כתבה וינטראוב. "כולי תקווה שתבחר להסכים לדרישתי זו, אין בכוונתי לסגת ממנה ובמידת הצורך גם אאבק כדי שתיושם. עיריית רעננה איננה נחלה פרטית ויש לתת הסברים".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "זיוה גבאי, מנהלת אגף שירותים חברתיים ביקשה לסיים את עבודתה בעיריית רעננה, בהבנה משותפת עם הנהלת העיר. ראש העיר הודה לזיוה על תרומתה בתקופת הקורונה ואיחל לה הצלחה בהמשך דרכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר