ענבר קציר ארליך
ענבר קציר ארליך

מ-8200 והמכללות הצבאיות: ענבר קציר ארליך מונתה למנהלת פיתוח מקצועי ופדגוגי

קציר ארליך כינה בשירותה הצבאי כראש מדור חינוך של המכללות הצבאיות, ראש מדור חינוך ביחידת 8200 ועוד. כמו כן מילאה תפקידי חינוך רבים בחייה האזרחיים

פורסם בתאריך: 31.8.20 13:15

ענבר קציר ארליך מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת פיתוח מקצועי ופדגוגי באגף החינוך בעיריית רעננה. קציר ארליך תכהן גם כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה. היא מונתה לתפקיד לאחר שהתמודדה במכרז פומבי ונבחרה על ידי ועדת המכרזים. מינוייה לתפקיד יועצת ראש העיר למעמד האישה יוצג בפני מועצת העיר.

לקציר ארליך ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בתחום הפדגוגי, כולל בתפקידה האחרון בו כיהנה כמנהלת מרכז וייל לתרבות וקהילה בכפר שמריהו, וכן בתפקידיה הקודמים בהם כיהנה כסמנכ"לית חינוך בבית בן גוריון בתל אביב, שם פיתחה והובילה את גוף החינוך תוך בניית אסטרטגיית עבודה והכשרת עובדים. חלק גדול מניסיונה החינוכי הוא משרותה הצבאי:  היא כיהנה בשירות קבע כראש מדור חינוך של המכללות הצבאיות, ראש מדור חינוך ביחידת 8200 בחיל המודיעין, מפקדת מחוז דן במערך מג"ן, כאחראית על תחום ההכנה לצה"ל ועוד.
קציר ארליך בעלת תעודת הוראה במדעי החברה ואזרחות לבית הספר התיכון ממכללת "בית ברל", בוגרת תואר שני MA במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, וכן בוגרת תואר ראשון BA במדעי המדינה וסוציולוגיה אנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.
כמנהלת המחלקה תהיה אחראית קציר ארליך על גיבוש התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום הפיתוח המקצועי והפדגוגי לכל צוותי החינוך בעיר. כמו כן, בתפקידה כיועצת לראש העיר בנושא מעמד האישה, תפעל לקדם את מדיניות העיר בנושא מעמד האישה, תוך קידום מודעות, תודעה ציבורית והסברה בנושא מעמד האישה ושוויון בין המינים.

ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "אני מברך על הצטרפותה של ענבר לעיריית רעננה. החינוך הוא בראש סדר העדיפויות ואני רואה חשיבות גדולה לתפקיד זה, שאמון על הקידום והפיתוח המקצועי של צוותי ההוראה בעיר. בתפקידה הנוסף, כיועצת ראש העיר למעמד האישה, ענבר תסייע לנו להמשיך ולקדם נושא חשוב זה. עיריית רעננה הוא ארגון שמעמיד את השוויון המגדרי כערך מרכזי בחזון ובתרבות הארגונית, ואני שואף להמשיך ולהעמיד נושא זה במרכז כל העשייה העירונית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר