ישראל מרידור
ישראל מרידור

הישראלי היפה: לירון חן שמע על מצוקתו של נכה צה"ל, עבד בביתו שלוש שעות ולא גבה תשלום

ישראל מרידור, תושב רעננה בן 81, נתקע ללא מים עקב החלפת ברזים. השרברב לירון חן הגיע לסייע לא וסירב לקבל תשלום. "הייתי בשוק, הוא הישראלי היפה", אומר מרידור. חן: "מקווה תמיד להיות בצד הנותן"

פורסם בתאריך: 3.9.20 14:45

הישראלי היפה: ישראל מרידור, תושב רעננה בן 81, נכה צה"ל, רכש לפני מספר ימים ברזים וחיפש שרברב שיחליף לו אותם. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ואף אחד מהם לא יכול היה להגיע באותו יום. וכך במשך יומיים היה ללא מים, עד שדיבר עם לירון חן, שהגיע אליו עוד באותו יום, החליף את הברזים ולא היה מוכן לקחת תשלום. "הייתי צריך להחליף ברזים בבית, התקשרתי לכמה אינסטלטורים, הם ביקשו סכומים שנעו בין 650 ל-800 שקלים, סכום שכבר הייתי מוכן לשלם, אבל אף אחד לא יכל להגיע באותו יום ודחו אותי למחרת", מספר מרידור. "בשלב כלשהו התקשרתי לחנות שרכשתי את הברזים והם אמרו לי שבדיוק נכנס לחנות אינסטלטור שקונה מהם כמה דברים ונתנו לי לדבר איתו. סיפרתי לו שאני נכה צה"ל ואין לי מים ושאלתי אם הוא יכול לבוא, הוא אמר לי כן, עוד שעה. כששאלתי כמה זה יעלה לי, הוא אמר לי שהוא לא לוקח כסף. לא חשבתי באמת שהוא לא ייקח כסף, רק רציתי שהוא יגיע. הוא הגיע כעבור שעה, והיה מאוד מקצוען. סידר לי דברים בתוך הבית ובחוץ וכשביקשתי לשלם ושאלתי כמה עולה, הוא אמר לי 'אמרתי לך מחיר', עניתי לו שהוא לא אמר לי 'ואז הוא ענה 'אמרתי לך בלי כסף'. הייתי בשוק, הוא עשה עבודה של כמעט שלוש שעות, החליף חלקים מכיסו ולא היה מוכן לקחת ממני כסף. הוא הישראלי היפה, עשה עבודה בשקט וחשוב שכולם ידעו על כך".

חן מוסיף בצנעה: "אני הגעתי לחנות שאני קונה בה בדרך כלל והוא בדיוק התקשר, זה היה סוג של צירוף מקרים. הוא דיבר איתי וסיפר לי שהוא נכה צה"ל ושקשה לו וכששאל כמה זה יעלה לו, החלטתי שאני לא גובה כסף והכל בסדר. הפרנסה היא מלמעלה ולא אני קובע אותה. אני עובד ומפרנס את חמשת הילדים שלי והרגשתי באותו רגע שקשה לו, לא עניין אותי הכסף והרגשתי שאני צריך לעשות את זה ללא תשלום. אני מקווה שתמיד אוכל להיות בצד הנותן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר