השריפה בתיכון אביב צילום עיריית רעננה
השריפה בתיכון אביב צילום עיריית רעננה

שריפה פרצה בשבת בבוקר בתיכון אביב, נגרם נזק רב. רק הכיתות התקשורתיות יגיעו לבית הספר

השריפה פרצה בחדר האומנויות. בשעות הבוקר התקבלו פניות רבות במוקד כיבוי אש על להבות ועשן כבד מכיתת לימוד בקומת הקרקע של בית הספר

פורסם בתאריך: 12.9.20 15:30

עדכון אחרון: 12.9.20 23:27

עיריית רעננה הודיעה הערב (מוצ"ש) כי בעקבות השריפה שפרצה הבוקר בתיכון אביב רק הכיתות התקשורתיות ילמדו ביום ראשון בבית הספר והשאר ילמדו מרחוק. בעירייה הדגישו כי צוות בית הספר ידאג עבור הכיתות התקשורתיות לחדרים מאווררים במבנה נפרד. עוד נמסר כי בשל העובדה שישנן שאריות מריח עשן ונתק של מערכת החשמל,  גם שכבת י"א תלמד מרחוק, בנוסף לשכבות י' ו-י"ב שמתוכננות ללמידה מרחוק.

הבוקר פרצה שריפה בחדר האומנויות בתיכון אביב ברחוב הפרחים. כוחות גדולים של כיבוי אש, מגן דוד אדום וצוותי החרום של העיריה, הגיעו לבית הספר. הדלקה כובתה אך נזק כבד נגרם לחדר האומנויות. לזירת האירוע הגיעו ראש העירייה חיים ברוידא, סגן ראש העירייה ניר קריסטל ומפקד תחנת כיבוי אש כפר סבא פילו אליהו.

כוחות הכיבוי בתיכון אביב צילום גיא וילסון

כוחות הכיבוי בתיכון אביב צילום גיא וילסון

מכיבוי אש נמסר: לוחמי האש מתחנת השרון פעלו בשריפה בתיכון אביב שברעננה. בשעה 10:41 במוקד 102 התקבלו טלפונים רבים על להבות ועשן כבד היוצא מכיתת לימוד בקומת הקרקע של בית הספר. צוותי כיבוי וחילוץ בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף חזי זעזה וסגנו להב משנה מור שישיצקי חדרו למבנה וביצעו סריקה וכיבוי במקום. נפתחה חקירה לגילוי פרוץ השריפה. אין נפגעים באירוע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר