מתקן ספורט בשכונת הפרחים ברעננה

תושבים ממורמרים: מתקני המשחקים בגינות פתוחים, מתקני הכושר סגורים

תושבת העיר: "זה תמוה, הילדים שלי יכולים ללכת למתקני משחקים שמאות ילדים עולים עליהם, אבל אני לא יכולה לעשות ספורט". העירייה: ה"מטרה היא להקטין את רמת התחלואה ולעצור את שרשראות ההדבקה כדי שלא נהפוך לעיר אדומה"

פורסם בתאריך: 1.10.20 13:03

תושבים ברעננה, מתלוננים על החלטת העירייה לסגור את מתקני הכושר הציבוריים בגינות וזאת בניגוד למתווה של משרד הבריאות, אשר פרסם שגינות שעשועים ומתקני כושר יכולים להישאר פתוחים, כל עוד הם עומדים בתו הסגול. בהודעה שהוציאה העירייה בחמישי שעבר, נכתב שמגרשי הספורט ומתקני הכושר במרחב הציבורי ייסגרו החל מיום שישי, 25.9.20 בשעה 14:00, ומנגד הגינות הציבוריות ומתקני המשחק בעיר יישארו פתוחים, אלא אם תתקבל כל הנחיה אחרת. בתחילה הודיעה העירייה שגם פארק רעננה ייסגר, אך בהמשך חזרה בה וציינה שהוא יישאר פתוח.

"אני לא מצליח להבין מדוע העירייה החליטה לסגור את מתקני הכושר, אני לא מבין מה ההבדל בין מתקני הכושר לבין מתקני השעשועים", שואל אלכס, תושב העיר. "מבחינתנו הם לקחו לנו את הספורט היחיד שניתן לעשות בימים כאלה וזה מכעיס. במיוחד כאשר בפארק הם השאירו את המתקנים פתוחים ואז נוצר מצב שכולם הולכים לשם וזה יותר צפוף. צריך להבין שיש מרחק בין המתקנים ואנשים מגיעים להתאמן וזה צורך בריאותי".

תושבת העיר מציינת: "זה ממש לא הגיוני ותמוה. הילדים שלי יכולים ללכת לגינה הציבורית ולמתקני המשחקים, שמאות ילדים עולים ומטפסים עליהם ונוגעים בהם, אבל אני לא יכולה לעשות ספורט. אנשים מספיק מבוגרים ואחראים לא לסכן את בריאותם ואת הבריאות של המקורבים להם, ולכן לפני שאני עולה למתקן, אני דואגת לנקות אותו. לא מובנת לי ההחלטה של העירייה שמנוגדת להמלצות".
תגובת העירייה: "במטרה להקטין את רמת התחלואה ולעצור את שרשראות ההדבקה וכדי שלא נהפוך לעיר אדומה עם ההגבלות המחמירות שכרוכות בכך, קיבלה הנהלת העיר החלטה על סגירת מתקני הכושר בגינות הציבוריות. ברגע שמספר החולים ירד והמצב יאפשר, נפתח אותם מחדש ונעדכן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר